۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۵
استاندار جدید لرستان رسما معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید لرستان با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، در این مراسم که با حضور اکثر مدیران دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه برگزار شد، هوشنگ بازوند تودیع و سید موسی خادمی به عنوان استاندار لرستان منصوب شد.

در این مراسم رحمانی فضلی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مهندس بازوند اذعان داشت:تودیع بازوند بدین معنا نیست که در مدیریتش موفق نبوده بلکه هدف پیشبرد توسعه بیشتر در استانها و کشور است.

وزیر کشور تصریح کرد: در مدیریت ارشد توسعه پایدار منوط به شرایط کار ،هماهنگی سازمان های ذی ربط،بخش خصوصی و مردم است و با توجه به فعالیت های مطرح مهندس بازوند در سطح ملی زحمات این استاندار پر تلاش بر کسی پوشیده نیست ولیکن ما و همه مدیران باید این اصل را در سر لوحه کار خویش قرار دهیم که برای رضای خدا و مردم کار می کنیم.

رحمانی فضلی افزود: مهندس بازوند جزو مدیران زحمتکش این مرز و بوم بوده و حتما در جای دیگری از زحمات ایشان بهره خواهیم برد.

وزیر کشور سید موسی خادمی را نیز جز مدیران کارآمد و باسواد معرفی کرد که با سوابق مختلفی در سمت های اجرایی و بویژه استاندار بودنش می تواند تدوام گر تلاشهای مهندس بازوند باشد.

وی با اشاره به اینکه جابجایی استانداران طبق ارزیابی های مشخصی بوده و باید برای تقویت آنها تلاش کرد،بیان داشت: دکتر روحانی نیز پیگیر مشکلات استان لرستان است و نه تنها برای لرستان بلکه برای سایر استانهای کشور شاخصه توسعه گر بودن استانداران مد نظر ماست.

وی تصریح کرد: علاوه بر شاخصه توسعه گر بودن استانداران همگرایی آنها با دولت حائز اهمیت است و مسلما استانداری که با برنامه های دولت حاضر موافق نباشد،نمی تواند هماهنگی و در نتیجه کارایی مطلوبی داشته باشد و این حق دولت است که از میان گزینه های موجود استانداری را انتخاب کند که همراه و موافق با برنامه هایش باشد.

وزیر کشور در خاتمه ابراز داشت: اولویت اصلی و الگوی مدیریتی کشور را مقام معظم رهبری تحت عنوان تحقق اقتصاد مقاومتی معین کرده که در نیل رسیدن به این مقصور استانداران پررنگ ترین نقش هماهنگی با دولت را خواهند داشت.
در پایان مراسم حکم انتصاب سید موسی خادمی بسمت استاندار لرستان توسط وزیر کشور به وی ابلاغ گردید.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =