شنبه 29 مهر 1396
پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 16:41:10 چاپ

خودکشی دختر ۳۲ ساله در مترو دروازه دولت؛ زنده ماند/ عکس

جامعه > حوادث - تسنیم نوشت: ساعتی پیش دختری ۳۲ ساله در ایستگاه مترو دروازه دولت اقدام به خودکشی کرد.

عصر امروز ساعت 16:40 دختری 32 ساله‌ در ایستگاه مترو دوازه دولت اقدام به خودکشی کرد.

پس از این اتفاق وقفه‌ای در تردد قطارها صورت گرفت که به گفته احسان مقدم مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو تهران، با تحویل این دختر که خوشبختانه زنده مانده بود، حرکت قطارها به حالت عادی برگشته است.

47238

 

کلید واژه‌ها : خودکشی - مترو - آسیب اجتماعی -
مطالب مرتبط
13 دیدگاه
  • بی نام
    پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 16:52:43
    پاسخ
    2 0

    وضع روانی مردم ایران خرابه. اما قابل درمانه. حتی قابل خود درمانیه. در کشورهای اسکاندیناوی تراپی روانشناسی به اون صورت وجود نداره، چون فرض بر اینه که مردم باسواد اند و خودشون باید کتابهای روانشناسی بخوانند تا اگر رفتار یا افکار نادرستی دارند اصلاح شود. در کشور ما اکثر جوانان تحصیل کرده و حتی دارای مدارک دانشگاهی اند. باید اینقدر کتابهای روانشناسی خوب ترجمه و معرفی و عرضه شوند که مطالعه مردم در این زمینه بالا بره. یادتون باشه که روانشناسی علم است و هیچ کس نمی تونه علم رو انکار کنه، وگرنه باید پرواز هواپیماها و لیزیک چشم در 5 دقیقه برای اصلاح عیوب چشم و ... رو هم انکار کرد.

  • محمدرضا
    پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 16:53:46
    پاسخ
    5 1

    چرا مترو؟ چرا سقوط؟ راحت دو تا قرص بنداز بالا تو خواب.

  • بی نام
    پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 17:01:46
    پاسخ
    2 6

    خودکشی اشتباه است انتقام درست است.

  • بی نام
    پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 17:16:56
    پاسخ
    11 0

    این دیگه چه عکسیه؟ چه ربطی داره؟ خودتونا مسخره کردید یا مخاطبانتونا؟

  • بی نام
    پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 17:20:09
    پاسخ
    9 1

    به مسولین بلند پایه هشدار میدم وضعیت قرمزم رد کردیم

  • بی نام
    پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 17:33:09
    پاسخ
    6 0

    الان یه سری سایتها اعلام کردن که فوت کرده. مسئولین یه فکری به حال این متروها بکنن که انقدر راحت ملت نتونن توش خودکشی کنن

  • ایلیا
    پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 17:42:10
    پاسخ
    3 0

    خبرآنلاین بررسی کن ببین درگذشت یا نه؟ بعضی خبرگزاریها گفتند درگذشته

  • بی نام
    پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 17:57:39
    پاسخ
    5 0

    شاید از قرصهای روانگردان داعش استفاده کرده

  • بی نام
    پنجشنبه 30 شهریور 1396 - 23:08:04
    پاسخ
    5 0

    یک خرجی بکتید نرده بزارید زمان لست قطار نرده های جلو در بایاد پایین حد اقل مردم گرفتار ایست قطار نمیشند...شاید پیرمردی قندش افتاد جلو قطار شاید یکی با شوخی یا از روی خصومت کسی و حل داد ...جبران ناپذیرِ

  • بی نام
    جمعه 31 شهریور 1396 - 03:17:58
    پاسخ
    10 0

    وضعیت روانی جامعه بسیار اسفناک است ، و ارگان های ذیربط هر کدام شانه خالی می‌کنند . روان مهمترین رکن جامعه می‌باشد که مسولین ما به این واقف نیستند .

    • لیلا
      شنبه 1 مهر 1396 - 08:46:07
      3 0

      و همچنان روانشناسان ما بیکار هستند در چنین جامعه ای

  • حاتمی
    جمعه 31 شهریور 1396 - 06:45:06
    پاسخ
    4 0

    متاسفنه خودکشیها اخیرا بیشتر نشده؟ بخصوص در متروها و ...؟ عاملش بیشتر مالیست یا روحی روانی و...؟

  • بی نام
    شنبه 1 مهر 1396 - 11:19:30
    پاسخ
    2 0

    من تو شوک عکس موندم هنوز ...

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

x