کمیته اخلاق با طی شدن بازی مهم الهلال باید در پرونده محرومیت پرسپولیس و اداعاهای مطرح شده در 90 ورود کند و حتی مدعی العموم می تواند این ماجرا را به نمایندگی از میلیون‌ها هوادار پرسپولیس بررسی کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان ناقابل، یکی از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ را در مرز بقا و نابودی قرار داده است. این جمله شاید در نگاه اول یک تعریف مطلق از ‹‹مهدی طارمی›› باشد. کسی که اگر اقدام غیرحرفه‌ای‌اش شب قبل از بازی مقابل الهلال در نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمانان آسیا مطرح نمی‌شد، الان نه فقط دنیای فوتبال، بلکه کل کشور را به یک شوک بزرگ فرو می‌برد.
مهدی طارمی یک ستاره است. او بدون شک یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران است و بارها عملکرد فوق‌العاده فنی‌اش مورد بحث قرار گرفته. اما چه شد که آقای‌گل میلیون‌ها رویا را به باد داد؟ وقتی از طارمی تعریف می‌شود، باید گفت که عدم حضور او در برابر الهلال ضربه بزرگی به پرسپولیس زد. اما وقتی جمله ‹‹حتما یک خیریتی درش بوده!›› دوباره در ذهن‌ها مرور می‌شود، این حس القا می‌شود که خود مهدی اصلا می‌داند چه اتفاقی افتاده است؟
دوشنبه شب و در برنامه ۹۰ از یک راز بزرگ در ماجرای محرومیت طارمی پرده‌برداری شد که اگر واقعی بودن آن به طور رسمی تایید شود، هیچکس دیگر نمی‌تواند به چشم آقای‌گل قبلی به طارمی نگاه کند. روایت ۹۰ از محرومیت طارمی این بوده که او یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومانی که حسین هدایتی برای فسخ قراردادش با ریزاسپور پرداخت کرده را حق خود دانسته و به باشگاه ترکیه‌ای نداده است.
نقطه تاریک داستان طارمی اینجاست که اگر ادعاهای ۹۰ واقعیت داشته باشد، مهدی حتی از نظر حقوقی نیز می‌تواند تحت پیگرد قرار بگیرد. یعنی باید منتظر ورود قوه‌قضاییه به این ماجرا بود. البته که کمیته اخلاق فعلا در این زمینه سکوت کرده است. شاید به دلیل حساسیت بازی پرسپولیس مقابل الهلال؛ اما به هر حال شماره ۹ تیم‌ملی و پرسپولیس مرتکب یک جرم فوتبالی و البته حقوقی شده است. ادعاهایی که درباره طارمی باید در دست بررسی قرار بگیرد، بسیار زیاد هستند. از صحبت حسین هدایتی در این رابطه تا آنچه در 90 مطرح شد.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =