فرمانده سپاه البرز: بسیج اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

ایرنا نوشت: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: حضور بسیج در میادین یعنی اقتدار نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آموزه های عاشورایی است.

سردار سید یوسف مولایی روز چهارشنبه در صبحگاه مشترک سپاه و بسیج ناحیه امام حسین (ع) شهرستان کرج که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد، افزود: ماه محرم امسال هوا وهوای دیگری دارد زیرا با هفته دفاع مقدس وآئین تشییع پیکر شهید محسن حججی تقارن یافته است.
وی اظهار داشت: شهید حججی با شهادت خود از 60 روز قبل از محرم مردم ایران را به استقبال روز عاشورا برد.
وی گفت: مردم خود را با دادن سری آماده عاشورا کردند و حججی شهید شد برای اینکه جوانان با انگیزه ما با بصیرت و ایثار همچنان در عرصه باشند.
وی به میزان اثرگذاری این شهادت اشاره کرد و افزود: در حالیکه می دانست به احتمال زیاد شهید می شود و سرش از تن جدا میشود ولی با اقتدار حرکت می کند و در عرض چند روز 48 میلیون بیینده فیلم این شهید می شوند زیرا پیرو امام حسین بوده است.
وی بیان داشت: شهید حججی حجت است و شما بسیجیان امروز به نام اقتدار در اینجا حضور پیدا کرده اید و نمایش اقتدار نیروها رژه رزمایش و رزم یکی از ان هاست و سلاح شما در اینجا گفته هایتان است و ایمان وانگیزه تان است.
وی گفت: امروز شما اینجا هستید تا ما جنگ نکنیم و اگر این میدان خالی شود دشمن حریص می شود تا بجنگد و حضور شما یعنی اقتدار نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر اموزه های عاشورایی.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =