در مراسم روز جهانی گردشگری که دیروز، سه‌شنبه ۴ مهر ۹۶، با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی چند تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفرای چند کشور خارجی و فعالان این صنعت برگزار شد، از برترین‌های حوزه‌های مختلف صنعت گردشگری تجلیل شد.

به گزارش خبرآنلاین، در ابتدای مراسم محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گزارشی از فعالیت‌های سازمان گردشگری کشور ارائه داد و خواستار توجه دولت و مجلس به گسترش فعالیت‌های این سازمان شد.

همچنین در این مراسم از تمبر روز جهانی گردشگری رونمایی شد و این تمبر به امضای معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و میهمانان ویژه این مراسم رسید.

در تقدیر از فعالان صنعت گردشگری روزنامه «توریسم» در بخش نشریات به عنوان نشریه برتر تخصصی گردشگری کشور انتخاب و تندیس و لوح «برگزیده برتر ملی» به حسین واحدی پور صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر این روزنامه اهدا شد.

در این مراسم همچنین از حسن تقی‌زاده انصاری مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری مارکوپولو در حوزه تورهای داخلی، سیدمحمد علی اشرف واقفی مدیرعامل دفتر خدمات مسافرتی ایران‌ دوستان در حوزه تورهای ورودی، جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران کشور در حوزه تشکل‌ها، حمید عرب‌نژاد از هواپیمایی ماهان در حوزه شرکت‌های هواپیمایی و سعید محمد‌زاده مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در حوزه شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی تجلیل شد.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =