استاندار اصفهان گفت: «اصفهان میدان مین سیاست است ولی این مدت هیچ جلسه سیاسی و هیچ کنسرتی لغو نشده است.»

سید عباس صالحی وزیر ارشاد امروز جمعه هفتم مهر در دیدار با رسول زرگرپور استاندار اصفهان، تاریخ غنی، وجود هنرمندان و چهره‌های فرهنگی را از سرمایه‌ها و عنصرهای هویت‌بخش و افتخارات استان اصفهان دانست.

او از استاد فرشچیان به عنوان شخصیتی فرهیخته و شناخته شده‌ در دنیا تجلیل کرد.

وزیر ارشاد با اشاره به تحولات و پیشرفت‌های کیفی و کمی اصفهان در سال‌های اخیر گفت: این استان در حوزه فرهنگی و هنری طی چهار سال اخیر پیشرفت خوبی داشته است .

همچنین در این دیدار استاندار اصفهان ضمن اشاره به تشییع پیکر شهید حججی در اصفهان و نجف‌آباد گفت: به لطف خدا این مراسم با استقبال بی‌نظیر و پرشور مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور اصفهان و در کمال نظم و امنیت برگزار شد.

زرگرپور با بیان اینکه در چهار سال اخیر روند توام با آرامشی در فعالیت‌های مختلف فرهنگی، دینی در استان اصفهان وجود داشته، خاطرنشان کرد: یکی از آرام‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین دوره‌ها در حوزه مسائل فرهنگی را در سال‌های اخیر در اصفهان شاهد بودیم که بدون‌شک این فضا سبب رشد و ارتقای هنر و فرهنگ استان می‌شود.

استاندار اصفهان با اشاره به سختی کار در اصفهان و جایگاه سیاسی آن در کشور افزود: اصفهان میدان مین سیاست است ولی این مدت هیچ جلسه سیاسی و هیچ کنسرتی لغو نشده است.

زرگرپور با بیان اینکه اصفهان ظرفیت‌های بالقوه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر دارد، تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های لازم می‌توان جایگاه اصفهان را در بخش فرهنگ و هنر حفظ و تثبیت کرد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =