کمبودهای با تعامل و همفکری مردم برطرف می شود

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: نمایندگان مردم در دوره پنجم شورای اسلامی شهر این کلانشهرتلاش می کنند با تعامل، مشورت، همفکری و همدلی گسترده با مردم امور شهررا به کیفی ترین نحو ممکن اداره کنند و با رفع نواقص و تقویت محسنات، سیاست توسعه همه جانبه را برای کرج محقق سازند.

به گزارش خبر آنلاین به نقل ازپایگاه مدیریت شهری کرج، فریده بزنی بیرانوند این مطلب را عنوان کرد و گفت: هدف عمده شورای شهر کرج در دوره پنجم، پیشبرد سریع برنامه‌ های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی،‌ فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم با این مجموعه مدیریتی با توجه به مقتضیات محلی است؛ بنابراین برای تحقق این مهم مشارکت حداکثری شهروندان ضروری می باشد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: شهروندان باید بدانند که فردا در بستر امروز ساخته می شود و رای امروزشان تاثیر مستقیم بر وضعیت فردای شهرشان دارد؛ بنابراین آحاد مردم به طور مستقیم و یا غیر مستقیم باید با مجموعه مدیریت شهری در اداره امور مشارکت داشته باشند و نمایندگان خود را در پارلمان شهری بیش از پیش یاری کنند.
بیرانوند ادامه داد: مشارکت آگاهانه شهروندان با شهرداری و شورای اسلامی شهر و سپس نظارت همه جانبه امور شهری توسط مدیران ارشد مجموعه یاد شده، می تواند شورای پنجم را بیش از دوره‌های پیشین برای خدمت صادقانه و توسعه هر چه بیشتر کلانشهر کمک کند و دورانی طلایی را رقم بزند.
این مسئول پیگیری رفع مشکلات مردم در چارچوب قوانین را یکی از وظایف شوراها برشمرد و گقت: باید ضمن شناسایی محدودیت ها و با صبر و استقامت به دنبال گره ­گشایی از کار مردم باشیم و در این راستا از هیچ گونه تلاش دریغ نکنیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =