تعامل و هم افزایی مسئولان شهری کاستی های خدمت رسانی را رفع می کند

قائم مقام شهردار کرج با تاکید بر ضرورت ایجاد تعامل و هم افزایی میان مسئولان شهری، گفت: تحقق این مهم، نقش بسزایی در افزایش خدمت رسانی به شهروندان و رفع کاستی ها می شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج ، مصطفی رضا حسینی این مطلب را اعلام کرد و با اشاره به نقش مدیریت شهری در انجام امور مختلف خدماتی، بیان کرد: این مجموعه خدمات رسان برای رشد و پویایی نیازمند رویکردهای ویژه و همکاری دیگر دستگاه های متولی خدمت رسانی است.
این مسئول در ادامه تعامل میان مدیران و مسئولان ارشد شهری را مثبت ارزیابی و عنوان کرد: گام برداشتن در مسیری که وحدت مدیران از ارکان و اهداف اصلی باشد، موجب نزدیک شدن شهر به توسعه پایدار می شود.
وی با اشاره به اینکه تعامل میان مدیران همچنین نقش موثری در تدوین برنامه ها و سیاست های واحد مدیریتی دارد، گفت: برنامه ریزی هدفمند و واحد زمینه ساز تحقق اهداف مدیریت شهری در زمینه های مختلف خدمت رسانی می شود.
قائم مقام شهرداری کرج در سخنان خود با اشاره به اینکه تمامی اهداف و سیاست های مجموعه مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری به کسب رضایتمندی شهروندان ختم می شود، عنوان کرد: تعامل و همگرایی در راستای تامین اهداف و منافع متقابل میان مردم و سازمان های مختلف از اصلی ترین اهداف مدیریت شهری کرج در این زمینه است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =