خیز دولت برای درمان اشتغال، ناهنجاری های اجتماعی و ترافیک در استان جوان البرز

استاندار البرز با بیان اینکه حاشیه نشینی،اشتغال و ترافیک بعنوان اصلی ترین اولویت های این استان در دولت پیگیری خواهد شد،تحقق این اهداف را متضمن همراهی سه قوا دانست

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز،"دکترمحمدعلی نجفی" صبح امروز در آیین معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان که با حضور جمعی از مقامات عالی رتبه در مقر فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد،با خطیر دانستن نقش نیروهای نظامی و امنیتی در برقراری امنیت کشور و قدردانی از تلاشگران این سنگر،اظهارداشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار،نظم و برقراری امنیت در کشور است.
وی با گذاری بر فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا، درخصوص اصلی ترین رسالت حافظان آرامش در کشور از پنج منظرکلی تصریح کرد: مادامی که به درجه ای از ارتقا امنیت فردی-اجتماعی-روحی -روانی و اخلاقی در جامعه برسیم، اهداف اصلی در ارتقا امنیت اجتماعی محقق شده است.
امنیت فردی و اجتماعی عالی ترین درجه مصونیت امنیتی است
وی افزود: نیروی انتظامی با ایجاد امنیت در دو ساختار فردی و اجتماعی، عالی ترین درجه از سطح امنیت را برقرار خواهد کرد.
نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه نیروی انتظامی، امروز در بطن جامعه حضور موثری دارد،افزود: بخش اعظمی از امنیت اجتماعی امروز مرهون حضور نیروی انتظامی در کنار مردم است و این خود موهبتی ارزشمند بشمار می رود.
دکتر نجفی ادامه داد:نیروی انتظامی هدایتگر اخلاق فردی و نمادی از اخلاق مداری،کردار و اندیشه نیک در جامعه بوده و حضور میدانی و در صحنه مبین این نقش نافذ و تاثیرگذار در جامعه بوده است.
رییس شورای تامین استان با بیان اینکه با همین نگاه باید در کنار نیروی انتظامی باشیم،افزود: شورای تامین استان و کلیه اعضای مدیران در این بخش یاری گر نیروی انتظامی خواهند بود.
گشایش بن بست ترافیک،اشتغال و حاشیه نشینی سه گانه توسعه البرز
وی در محور دوم سخنان خود به شرایط اجتماعی استان و لزوم بهبود وضعیت کنونی نیز اشاره کرد و در این رابطه با محور قراردادن اصلی ترین دغدغه های استان در حوزه مسائل اجتماعی خاطرنشان کرد: کلانشهر کرج به جهت حجم ترددهای 14 استان مواصلاتی کشور، ترافیک سنگینی را متحمل می شود و این بار عظیم را در کنار مباحث حاشیه نشینی و مهاجرت ها به دوش می کشد که برای برون رفت از این وضعیت نیازمند برنامه ای جامع و راهبردی هستیم.
استاندار البرز در ادامه اهتمام به مسئله اشغال و رفع معضل بیکاری را نیز از دیگر اولویت های مهم در استان برشمرد و گفت: در ستاد اقتصادمقاومتی به عنوان اصلی ترین برنامه موضوع اشتغال را با رویکرد تقویت بخش نیروی انسانی پیگیری خواهیم کرد.
مذاکرات استاندار البرز با وزیرکشور برای بهبود اشتغال
استاندار البرز همچنین با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان البرز و پیگیری ها و مذاکرات انجام شده با وزیرمحترم کشور برای برون رفت از وضعیت موجود تصریح کرد: آمار بالای بیکاری با 24 دهم درصد زیبنده این استان نیست و به همین منظور روز گذشته نشست مشترکی با وزیر محترم کشور داشتم.
وی افزود: برای ریشه کن شدن ناهنجاری های اجتماعی نیاز به کمک سه قوا داریم.
براساس این گزارش در این آیین که صبح امروز در مقر ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با حضور مسولان ارشد استان برگزار شد،"سردار عباسعلی محمدیان"بعنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان معرفی و از تلاش های سرهنگ بیات نیز قدردانی بعمل آمد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =