در ۱۲مهرماه، خبر درگذشت داود احمدی‌نژاد به همراه توضیحات آیت‌الله آملی لاریجانی درباره شایعات اخیر در مورد خانواده‌اش، پربازدیدترین اخبار روز بودند.

در بالاترین خبر پربازدید در سرویس سیاسی، خبر درگذشت داود احمدی‌نژاد  قرار گرفت. پس از آن، گزارشی درباره پازل‌ سیاسی رئیسی تا ۱۴۰۰ و رمزگشایی از سفرهای کاندیدای انتخابات اخیر ریاست جمهوری، پربازدید بود. همچنین نقل قولی از وزیر اطلاعات که گفت: هیچ‌یک از اعضای خانواده رئیس قوه قضاییه در مظان اتهام جاسوسی نیستند، بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی خبر صعود قیمت در بازار سکه و ارز پربازدید شد. پس از آن، اعلام اینکه نیمی از بانک‌های ایران باید تعطیل یا ادغام شوند، بازدید زیادی را به خود جلب کرد و در نهایت گزارشی درباره آفت قیمت‌گذاری دستوری خودرو توانست مخاطبان را جذب خود کند.

در پربازدیدترین خبر سرویس فرهنگی، یک کارگردان اعلام کرد به ایران برمی‌گردم، حتی اگر اجازه کار نداشته باشم. همچنین خبر پربازدیدی اعلام کرد  بازیگر زن آلمانی رومن پولانسکی را به تجاوز متهم کرده است! بسیاری از مخاطبان این سرویس هم جذب یک گزارش با تیتر از اولویت مادر بودن یک بازیگر تا رویِ جدیِ کمدین «خندوانه» شدند.

در سرویس جامعه پاسخ آملی لاریجانی به شایعات اخیر در مورد خانواده‌اش بسیار پربازدید شد. پس از آن، خبر پربازدیدی اعلام کرد محکومیت عضو تیم مذاکرات هسته‌ای تأیید شده است و توضیح وزارت بهداشت درمورد خبر خروج داروهای بیماران خاص از فهرست کالاهای یارانه‌ای هم مهم بود.

در سرویس بین‌الملل، سخنان اخیر ترامپ پربازدید بود که گفت خوشحال باشید که فقط ۱۶ نفر کشته شدند! همچنین انتشار خبر ادعای داعش درباره به اسارت گرفتن ۲ نظامی روس در سوریه و واکنش مسکو به این ادعا هم پربازدید بود. در این سرویس خبر نزاع در کاخ سفید بر سر برجام هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز هم یکی از طراحان ما پاسخ داد چرا عشق او هنوز احمدی‌نژاد است!

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =