برای حفظ آرمان‌های نظام متحد هستیم/ اهتمام ویژه‌ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان وجود دارد

استاندار البرز با اشاره به ضرورت همدلی و تعامل تمامی آحاد مردم و مسئولان برای حفظ و حراست از آرمان های نظام گفت: در کنار تعلیم، تربیت، علم، فناوری با اهتمام ویژه ای درصدد اجرای اقتصاد مقاومتی هستیم.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در مراسم متمرکز اعزام راهیان نور کشوری به میزبانی استان البرز که صبح شنبه برگزار شد با بیان اینکه اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور یادآور ایام دفاع مقدس و ۸ سال مقاومت و ایستادگی در این دوران است افزود: اکنون دانش آموزان با توکل بر خدا و تاسی از شهدای دانش آموز همان عزم و اراده را در البرز به نمایش گذاشته اند.
وی ادامه داد: ما نیز در کنار سپاه قهرمان و بسیج سرفراز که همواره در میدان های مختلف این کشور را حفاظت کرده اند، به حفظ و حراست کیان میهن اسلامی می پردازیم.
نجفی با تاکید بر ضرورت همدلی و تعامل تمامی آحاد مردم و مسئولان برای حفظ و حراست از آرمان های نظام گفت: امروز به استکبار جهانی اعلام می کنیم همانطور که در حریم مرزها از جمهوری اسلامی پاسداری کردیم اکنون نیز در مقابل رجزخوانی های دشمنان ایستادگی و دفاع خواهیم کرد.
وی افزود: به کسانی که ملت ایران را نشناخته اند اعلام می کنیم ما فرزندان امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری هستیم که آمادگی داریم با تبعیت از فرماندهی کل قوا در تمامی میادین حضور پیدا کنیم.
استاندار البرز با اشاره به اینکه اکنون با پیشرفته ترین تجهیزات و اندیشه های جهان آماده مقابله با زور و تزویر هستیم اضافه کرد: اکنون در کنار دانش و فناوری های روز دنیا، کلاس های درس ما نیز دانش آموزان را برای مقابله با کج اندیشان آماده می کنند.
وی با اشاره به اینکه با توجه به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اشتغال_تولید درصدد عملیاتی و اجرایی کردن منویات رهبری هستیم گفت: در کنار تعلیم، تربیت، علم و تمامی عرصه ها با اهتمام ویژه ای درصدد اجرای اقتصاد مقاومتی هستیم.
نجفی افزود: همه در کنار هم خواهیم بود و با وحدت رویه و تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری در جایی که نیاز باشد حضور پیدا خواهیم کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =