مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا از فردا در تبریز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جام ملت های آسیا به میزبانی شهر تبریز و با حمایت و همکاری باشگاه فوتسال مس سونگون ورزقان در تبریز از فردا آغاز می شود. عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال درباره برگزاری این مسابقات در شهر تبریز گفت: تبریز پتانسیل های بسیار خوب سخت افزاری دارد؛ ما هم موظف هستیم رویدادهای بین المللی را به نقاط مختلف کشور ببریم و از امکانات شهرهای مختلف استفاده کنیم. مخصوصا شهرهایی که از نظر سخت افزاری مستعد هستند و امکانات لازم را دارند. استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز از نظر سخت افزاری خیلی خوب هستند و چه بهتر که به خاطر چنین رویدادهایی امکانات این شهرها هم نو شود. ترابیان در ادامه گفت: در شهر تبریز هم به خاطر این رویداد، به سالن پورشریفی رسیدگی شد و امکانات آن نو شد. کف پوش این سالن را از ای اف سی درخواست کردیم  و مسئولان استان هم در راستای رسیدگی به موارد فنی از جمله اسکوربرد خیلی تلاش کردند. عباس ترابیان در ادامه ضمن تشکر از باشگاه مس سونگون به خاطر پشتیبانی از این رویداد گفت: وقتی من با خارجی ها در جلسه مدیران تیم ها صحبت می کردم این را گفتم که چه خوب اگر دیگر کشورهای آسیایی هم در این راستا دنبال کننده ایران باشند و باشگاههایشان برای برگزاری اینگونه امورات ملی ورود کنند.

ترابیان در این باره گفت: این اتفاق خوب برای اولین بار در تبریز رخ می دهد. البته یک مقدار کم و کاستی هایی وجود داشته ولی در نهایت و در زمان مقتضی این کمبودها جبران شده است و ما آماده هستیم که بدون مشکل مسابقات را از فردا استارت بزنیم.

رئیس کمیته فنی فوتسال در ادامه درباره سالن پورشریفی که محل برگزاری مسابقات است گفت: سالن پورشریفی از نقطه نظر ساختار کلی بسیار سالن خوبی است. 4رختکن دارد و فضای خوبی برای تماشاگران و خبرنگاران دارد و از این نظر خیلی جذاب است. یک سری اشکالات عمده داشت مثل اسکوربرد که دیگر برای مسابقات باشگاهی هم مناسب نبود که با مساعدت مسوولان این مشکل حل شد. کفپوش سالن هم مناسب نبود و دیگر مشکل زا شده بود. ما برای این مسابقات کف پوشی از ای اف سی به امانت گرفتیم تا بعد از مسابقات آن را پس بدهیم. از نظر نوسازی استادیوم هم نقاط مختلف آن باید نقاشی می شد و دروازه ها باید عوض می شد. اینها همه توسط خود اداره کل و هیات ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی برطرف شد.

 

ترابیان در پایان درباره روند انجام امور مربوط به بازی ها گفت: الان تیم ها همه وارد شد. امروز مصاحبه مطبوعاتی تیم های مختلف برگزار شد و جلسه مدیران تیم های کشورهای مختلف را داشتیم که همه از اتفاقاتی که در تبریز رخ داده راضی بودند و هیچ تیمی هیچ شکایتی نداشت.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =