گذار یک هنرمند از مرزها، در همنشینی با رنگ و فرم

مرضیه مهربان پژوه نمایشگاهی از تازه‌ترین آثار خود را با عنوان «گذار از مرزها در همنشینی رنگ و فرم» در گالری فردا برپا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایشگاه آثار مرضیه مهربان پژوه با عنوان «گذار از مرزها در همنشینی رنگ و فرم» جمعه 28 مهرماه در گالری فردا افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه 38 اثر از مرضیه مهربان‌پژوه با تکنیک گواش و آبرنگ روی مقوا از 28 مهرماه تا چهارم آبان ماه به نمایش گذاشته می‌شود.پ

مهربان‌پژوه دارای مدرک کارشناسی رشته مجسمه‌سازی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد رشته تصویرسازی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی است و عضویت در انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران را در کارنامه هنری خود دارد، او تاکنون آثارش را در شش نمایشگاه انفرادی و 16 نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته است و در بیست و هفتمین فستیوال زمستانی سارایوو 2011 جایزه اثر برگزیده را دریافت کرد.

او تاکنون مجسمه‌هایی را با متریال سنگ، فلز و گچ ساخته است و مجسمه طرح ماهی (چرخش) در فرهنگسرای ارسباران از جمله آثار اوست. تصویرسازی کتاب‌های «تخیل و خواب»، «چشمان دریایی»، «سفینه‌های مهاجم»، «سمک عیار» و «مثل سایه» نمونه‌هایی از فعالیت‌های او در حوزه تصویرسازی است.

افتتاحیه نمایشگاه «گذار از مرزها در همنشینی رنگ و فرم» ساعت 16 روز جمعه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می توانند تا چهارم آبان ماه از این نمایشگاه دیدن کنند.

57243

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =