شهرداری کرج با شهرداری تهران پیوند خوردند

مسئولان شهرداری کرج طی بازدیدی از مرکز جامع پذیری و توانمندسازی بهاران منطقه ۱۷ تهران، تفاهم نامه ای را با معاونت اجرایی خدمات اجتماعی شهرداری پایتخت به امضا رساندند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، از مهمترین محورهای این بازدید، تبادل اطلاعات میان معاونت اجرایی خدمات اجتماعی شهرداری تهران و کرج در حوزه اجتماعی بود که در این راستا تفاهم نامه همکاری نیز به امضا رسید.
در این بازدید جانشین معاونت خدمات شهری شهرداری کرج با اشاره به عملکرد موفق شهرداری تهران در بحث ایجاد و راه اندازی مددسراها، بیان کرد: در این زمینه، تهران باید به کمک کرج بیاید و تجربیات خود را به شکل مدون و منسجم در سطح این کلانشهر به اجرا درآورد.
در ادامه جلسه معاون اجتماعی سازمان فرهنگی - اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت : مهم‌ترین مسئله ای که در حال حاضر جامعه و کشور ما با آن دست به گریبان است، بحران بیکاری است.
احمد خیری افزود: بیکاری معضل بزرگ جامعه امروز ما است که به همراه خود پیامدهای ناخوشایندی را برای خانواده و افراد بیکار دارد؛ مشکلاتی از قبیل فقر اقتصادی، مشکلات روحی و روانی، افت ارتباطات خانوادگی، مشاجره و عدم توجه به بنیان‌های خانواده.
وی با اشاره به تزلزل بنیاد خانواده به‌ویژه در سطوح شهری و به‌خصوص در کلانشهر تهران، گفت: جامعه سالم مجموعه‌ای از خانواده‌های سالم است و خانواده تنها یک نهاد اجتماعی صرف نیست، بلکه کانون اصلی رشد و تعالی انسان‌ها است و می‌تواند زمینه‌ساز تکامل بشر باشد.
معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج یادآور شد: آسیب‌های اجتماعی به نوبه خود زیان‌ آور هستند و همواره، ناهنجاری‌های اجتماعی، زیان‌های معنوی و مادی را با خود به همراه دارند.
گفتنی است در جریان بازدید از مرکز جامع پذیری و توانمندسازی بهاران منطقه ۱۷ تهران و نشست با مسئولان معاونت اجرایی خدمات اجتماعی شهرداری تهران، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، جانشین معاونت خدمات شهر، مدیرکل کنترل نظارت و روسای ادارات سلامت، مطالعات اجتماعی، جوانان و بانوان شهرداری کرج حضور داشتند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =