ایرنا نوشت: رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد که اکنون بین آقای جهانگیری و همه اعضای دولت صمیمیت وجود دارد.

محمود واعظی پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره طرح مباحثي مبني بر اختلاف جهانگیری معاون اول رییس جمهوری با دولت، اظهار داشت: هیچ اختلافی بين آقای جهانگیری با دولت و اعضای دولت وجود ندارد و در این چند ماه اعضای دولت بسیار صمیمی و نزدیک بوده اند. به نظر من این حرف ها را نباید جدی گرفت. یک فردی در سایتی چیزی به ذهنش رسیده و نوشته، شما چرا آن را در جمع مطرح می کنید!
وی افزود: به نظرم بین آقای جهانگیری و دولت صمیمیت وجود دارد.

واعظي درباره اثر تحریم ها بر اقتصاد کشور افزود: امروز تحریم جدید ایجاد نشده است. سخنان ترامپ، محتوی نداشت و بیشتر شعار و تکراری بود. خوشبختانه کارآفرینان و اقتصاددانان در داخل کشور خوب تجزیه و تحلیل کردند و آنچه در بازار ارز و پول و اقتصاد بعد از سخنرانی ترامپ دیدم، این بود که اتفاقی در بازار رخ نداده است و حتی در برخی از موارد بازار علامت های مثبت هم نشان داده است.

وی افزود: البته طبیعی است که دولت و دستگاه دیپلماسی باید تلاش کنند که با تحریم مواجه نشویم و تحریم های موجود را برطرف کند و البته تحریم نمی تواند بر اقتصاد کشور اثر نداشته باشد. ولی اینکه آیا تحریم اقتصاد کشور را فلج کند، خیر. تا زمانی که مردم پشت سر رهبری و دولت هستند و انسجام و وحدت دارند، اینگونه موارد باعث تاثیرات جدی نخواهد بود.
رییس دفتر رییس جمهور درباره همصدایی برخی با ترامپ در داخل کشور نيز اظهار داشت: اين بحث مهمی است. وقتی هر کشوری با یک دشمن خارجی مواجه می شود، باید اختلافات داخلی خود را کنار بگذارد. باید اختلافات کنار گذاشته شود و در مقابل فشارهای خارجی یک صدا شویم تا بتوان هم توطئه ها را خنثی کرد و هم روش هایی برای انزوای طرف مقابل در پیش گرفت.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =