در ۲۶ مهرماه، مهمترین اخبار به فرمایشات امروز رهبر انقلاب درباره برجام اختصاص داشت.

در صدر اخبار مهم و پربازدید امروز، فرمایشات رهبر انقلاب بود که ایشان فرمودند: تا طرف‌مقابل‌ برجام را پاره‌نکند آن را پاره نمی‌کنیم.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر این بود که احمدی‌نژاد به جبران ۴۶۰۰ میلیارد تومان محکوم شد . خبر عذرخواهی توئیتری قرائتی از آقای دوربینی هم پربازدید بود.

در پربازدیدترین مطلب سرویس اقتصادی به مردم توصیه شد پلمب سکه‌های طلا را باز کنید. همچنین خبر پربازدیدی درباره سفر به اتریش آسان‌تر از آب خوردن! مردم را امیدوار کرد و در ردیف بعدی پربازدیدترین‌ها هم قیمت رهن و اجاره آپارتمان‌های زیر ۱۰۰ متر در نقاط مختلف تهران را مردم مطلغ شدند.

در سرویس فرهنگی، فتوای عجیب و بی‌سابقه آیت‌الله سیستانی در باره وجوهات شرعی بازدید زیادی در پی داشت. خداحافظی جواد رضویان با تلویزیون! هم پربازدید بود. حواشی ادامه‌دار سریال همایون اسعدیان هم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

در پربازدیدترین خبر سرویس اجتماعی، همسر مجری مشهور تلویزیون از ۲۰ سال زندگی تلخ با او گفت. مردم هم در نظرسنجی این سرویس اعلام کردند آیا با پیشنهاد رییس‌ کمیته‌ امداد مبنی‌ بر قطع یارانه و اختصاص آن به نیازمندان موافقند یا نه؟

در سرویس بین‌الملل، خبر برپایی ضیافت شام قدرت‌های دریایی جهان با حضور فرمانده نیروی دریایی کشورمان پربازدید شد. همچنین برای مخاطبان مهم بود بدانند چرا کردها در کرکوک زمین‌گیر شدند؟ در این سرویس هشدار «ترامپ» به «مک کین» هم پربازدید بود که گفت: مواظب باش؛ یک روزی جوابت را خواهم داد!

در سرویس طنز هم مردم با ممنوع‌التصور جدید آشنا شدند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =