روحانی: با هدایت رهبری در برابر توطئه‌های دشمن پیروز خواهیم بود

رییس جمهور چهارشنبه شب با حضور در منزل شهیدان والامقام رضا، علی و حسن مظفر؛ در فضایی صمیمی با خانواده این شهدای عالی مقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام  حسن روحانی در این دیدار گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با نثار عزیزان خود در راه دفاع از کشور کار بسیار بزرگی انجام دادند و مایه افتخار همه ملت ایران هستند.

رییس جمهور با تاکید بر تاسی از سیره اهل بیت(ع) و فرهنگ مکتب امام حسین (ع) در عرصه های مختلف، اظهار داشت: مکتب عاشورا هدایت کننده در مسیر حق است.

روحانی با تجلیل از فداکاری و ایثار رزمندگان در عملیات مرصاد، افزود: این عملیات نشان دهنده مظلومیت حقیقی ملت ایران در آن دوران است چرا که این تجاوز پس از پذیرفتن قطعنامه و پایان جنگ رخ داد.

رییس جمهور ادامه داد: عملیات مرصاد همچنین نشان دهنده رشادت جوانان ملت ایران و آخرین خط پیروزی این ملت در دفاع مقدس بود.

روحانی با اشاره به اینکه همه ما در برابر عظمت ملت ایران و خانواده شهدا احساس کوچکی می کنیم، اظهار امیدواری کرد همه مسوولان بتوانند در مسیر خدمت به مردم و ادامه راه شهیدان موفق و سربلند باشند.

رییس جمهور تاکید کرد: ملت ایران همواره سرافراز بوده و مطمئنا با هدایت های رهبری عزیز و ایستادگی در برابر توطئه دشمنان پیروز خواهد بود.

روحانی با تجلیل از ایثار، صبر و فداکاری شهدا و خانواده معظم آنان اظهارداشت: مردم عزیز ایران به خوبی قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا هستند.

در این دیدار حاجیه خانم کوکب اسکندری مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان والامقام از جمله دکتر حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و برادر شهیدان مظفر نیز با اظهار خوشحالی از دیدار رییس جمهور، خاطراتی از این شهدای گرانقدر، سجایای اخلاقی و رفتاری و نحوه شهادت آنان بیان کردند.

شهید حجت الاسلام رضا مظفر در سن ۲۷ سالگی، شهید علی مظفر در سن ۳۰ سالگی و شهید حسن مظفر در سن ۳۲ سالگی در منطقه اسلام آباد غرب و در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

مرحوم محمد مظفر پدر این شهیدان که خود از رزمندگان دفاع مقدس بود، نیز یکسال پس از شهادت فرزندان خود به رحمت حق پیوست.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده این شهیدان والامقام تقدیم شد.

روحانی: ملت ایران قدردان ایثارگران و خانواده‌ معظم شهدا هستند

حجت‌الاسلام حسن روحانی همچنین شامگاه چهارشنبه در دیدار صمیمی با مرتضی رحمانی نهاد از جانبازان دوران دفاع مقدس و خانواده وی، اظهارداشت: شما جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ما دارید و ملت ایران نیز ملت قدردانی نسبت به شما ایثارگران و خانواده‌ معظم شهدا هستند.

رئیس جمهور افزود: دیدار با شما همیشه روحیه بخش است، انرژی می‌گیریم و احترام جامعه نسبت به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است؛ پای عهد و آرمان خود ایستاده و به ارزش‌های مکتبی پایبند است.

روحانی در پاسخ به ابراز لطف و تشکر خانواده جانباز مرتضی رحمانی، برای حضور و دیدار با ایشان، تصریح کرد: این کمترین کاری است که می‌توانیم به عنوان قدردانی‌مان از شما انجام دهیم.

مرتضی رحمانی نهاد زمستان سال 62 در منطقه چنگوله مهران و نیز در عملیات خیبر در بمباران جنگنده‌های رژیم بعثی به درجه رفیع جانبازی نایل شده است.

در این مراسم که حجت‌الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید انقلاب اسلامی نیز حضور داشت، رییس جمهور از این جانباز دوران دفاع مقدس و خانواده وی، با اهداء لوح و هدایایی تقدیر به عمل آورد.

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =