شفر: باید ۹۰ دقیقه برای بردن بازی کنیم/ نباید درباره دربی حرف بزنیم

سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم استقلال پس از کسب بردی ارزشمند مقابل نساجی که باعث صعود این تیم به مرحله بعد جام حذفی شد، در کنفرانس خبری پس از مسابقه شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

شفر در ابتدا گفت:« به تیم خودم بابت این برد تبریک می گویم. در نیمه اول همه کارهای تمرین شده، انجام شد. توانستیم که چند موقعیت خلق کنیم. زدن یک گل برای ما در نیمه اول راضی کننده نبود.»

سرمربی آبی ها ادامه داد:« در بین دو نیمه من با مهاجم تیمم صحبت کردم و به او گفتم به سمت تیر نزدیک حرکت کند. علی قربانی یک گل زیبا با کار ترکیبی خیلی خوب زد. دیروز در مورد تمرین از من سوال کردید و خوشحالم که توانستیم کار را در زمین اجرا کنیم. مشکل این است که بعد از دو گل، 3 یا 4 بازیکن تمرکز نداشتند و در نیمه زمین حریف توپ را از دست می دادند و ما چندبار به آنها فرصت ضد حمله دادیم. ما باید در تمام 90 دقیقه بازی برای گل زدن و بردن تلاش کنیم. در مجموع عملکرد خوبی داشتیم و من راضی هستم.»

وینفرد شفر در مورد حضور پر تعداد هواداران هر دو تیم در استادیوم گفت:« از هواداران هر دو تیم تشکر می کنم. طرفداران نساجی خیلی خوب بودند و این موضوع خیلی زیباست که هر دو تیم در ورزشگاه، هوادار دارند. دیروز گفتم هواداران در روزی که به آنها نیاز داریم، با وفاداری کنار ما هستند. حالا باید استراحت، تغذیه، تمرین و ریکاوری داشته باشیم و برای تمرین آماده شویم. من گفته بودم که وقتی در جام حذفی با یک تیم لیگ پایینی دیدار می کنیم، از پیش برنده نیستیم. تیم ما در نیمه اول فوق العاده بود و خیلی به تیم حریف فرصت ندادیم. اورلب کردیم، موقعیت ساختیم و تنها نیاز به گل، گل و گل داریم.»

سرمربی آلمانی استقلال در خصوص روند پیشرفت تیمش گفت:« من همیشه در تمرینات حواسم به همه چیز است. من دو چشم پشت سرم دارم و همه چیز را می بینم. با بازیکنان صحبت می کنم و شب قبل از بازی همه بازیکنان خط هافبک در اتاق من بودند و فیلم بازی را دیدیم. به آنها گفتم دروازه بان معمولا توپ را به دفاع راست می دهد و ما از همین طریق به آنها گل زدیم. بعد از دو گل مغرور شدیم و به حریف فرصت دادیم که بازی کنند. بعد از گل اول نساجی، هواداران آنها را تهییج کردند. من فوتبال خوب می خواهم و باید برنده باشیم و بازیکنان بعد از بازی باید خوشحالی کنند. روزبه چشمی، مجید حسینی و وریا غفوری خیلی جنگیدند و وقتی توپ را راحت از دست می دهیم، قابل قبول نیست.»

شفر در خصوص اشتباهات بازیکنانش و البته بازی حساس هفته آینده مقابله پرسپولیس اضافه کرد:« دربی هفته آینده است و نباید درباره آن حرف بزنیم. وقتی هر دو تیم اشتباه می کنند، هر دو تیم فرصت برای گلزنی دارند. وقتی دو گل می زنیم، باید به سراغ گل های بعدی برویم.»

سرمربی استقلال در بخش پایانی صحبت هایش گفت:« بازی با فولاد را آنالیز کردیم و فهمیدیم که ما باید با دو مهاجم بازی کنیم. وقتی بازی با فولاد را می دیدیم، مشاهده می کردیم کسی در محوطه جریمه حریف نبود و به همین دلیل گل نزدیم. بکن بائر را می شناسید؟ او می گفت وقتی تیمی شوت نزند، گل نمی زند. من باید مشکل را پیدا کنم و با طراحی تمرین آن را حل کنم. گل دومی که زدیم، گل خوبی بود و باید در تمرین روی آن کار کنیم. این موضوع باید مانند یک چیپ الکترونیکی در سر بازیکنان قرار بگیرد. ابراهیمی خیلی خوب منطقه بازی را عوض می کند. زکی پور چند مرتبه منطقه بازی را عوض کرد و این موضوع اتفاقی است که ما آن را تمرین می کنیم. ما خیلی خیلی کار داریم و باید تمرین کنیم. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است که باید با آن دیدار کنیم. استقلال نیز تیم بسیار خوبی است.»

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =