داستان‌های کوتاه متاخر ایران با حضور سیاوش گلشیری در سه‌شنبه‌های داستان مرور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان، سه‌شنبه‌های داستان به همت کانون داستان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه زاینده‌رود از ۱۶ آبان ماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آغاز خواهد شد.

سه‌شنبه های داستان چند سالی است که به یک رویداد ثابت برای دانشجویان داستان نویس و علاقه مند به حوزه داستان نویسی تبدیل شده است و میان دانشجویان جایگاهی پیدا کرده است.

در این دوره از سه‌شنبه‌های داستان نیز با حضور سیاوش گلشیری مروری بر داستان‌های کوتاه متاخر ایران که بین سال های ۹۳ تا ۹۵ منتشر شده است، صورت خواهد گرفت.

این دوره از سه‌شنبه‌های داستان هر دو هفته یکبار و تا ۲۸ آذرماه ادامه می یابد و در مجموع هشت داستان کوتاه از جمله داستان‌های «هر شب یکی از گله کم می شود (مجید قیصری)»، «نرد و ناقوس (منیرالدین بیروتی)»، «اسم دیگر اعظم (ابراهیم دمشناس)» و «این دل (فرشته نوبخت)»، نقد و بررسی خواهد شد.

گفتنی است سه‌شنبه‌های داستان از ۱۶ آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶در سالن هشت بهشت واقع در تالار دکتر شریعتی دانشگاه علوم پزشکی آغاز خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =