۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
2 رویداد حادثه آفرین در کرج

حفر غیر اصولی چاه در گلشهر کرج، تقاطع گلزار شرقی و خیابان حدادی موجب فوت یک کارگر و حادثه انفجار در جاده خوشنام منجر به مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، رویدادهایی در کرج حادث شد که این رویداد ها منجر به فوت یک کارگر و مصدومیت 7 شهروند شد.
در این حوادث که یکی از آن نشت گاز بود یک کارگر جان باخت، در این حادثه بر اثر حفر غیر اصولی یک حلقه چاه افقی از طبقه منفی یک بنای در حال ساخت به منظورگرفتن انشعاب کنتور آب، به اشتباه لوله اصلی انتقال گاز دچار شکستگی شده و کارگر 16 ساله که در حال حفر چاه بوده، دچار خفگی می شود.
پس از تلاش فراوان از سوی آتش نشانان جریان گاز قطع و حفر تونلی در خیابان آغاز شد و آتش نشانان توانستند جسد کارگر گرفتار در چاه را به بیرون انتقال و تحویل عوامل انتظامی دهند.
لازم به ذکر است در این عملیات 5 ساعت و 50 دقیقه ای ، 8 مسئول ایستگاه به همراه 20 نفر نیروی عملیاتی و 7 خودرو از 5 ایسنگاه سازمان شرکت داشتند.
حادثه انفجار در آدرس فردیس، جاده خوشنام نیز به دلیل نشت گاز پیک نیک در ساختمانی 90 متری به متراژ هزار و 500 متر رخ داد که در این حادثه هفت نفر مصدوم شدند.
گفتنی است با تلاش آتش نشانان محل حادثه ایمن سازی و مصدومین تحویل عوامل اورژانس شدند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =