سرمربی پرسپولیس عملکرد قابل قبولی در دربی‌ها داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حضور برانکو ایوانکویچ روی نیمکت پرسپولیس بار دیگر اقتدار و صلابت را به این تیم باز گرداند. برانکو در زمان حضورش در پرسپولیس 5 بار دربی تهران را تجربه کرده که طی این پنج بازی سه مربی مختلف روی نیمکت استقلال نشسته اند. برانکو اولین دربی خود را در حالی با برد 1-0 پشت سر گذاشت که امیر قلعه نویی هدایت آبی ها را بر عهده داشت.

دومین و سومین دربی برانکو در حالی برگزار شد که پرویز مظلومی هدایت استقلال را بر عهده داشت. بازی رفت دو تیم 1-1 مساوی شد و در بازی برگشت برانکو توانست بهترین برد خود در دربی را به دست بیاورد. در آن بازی پرسپولیس موفق شد با نتیجه 4-2 استقلال را شکست دهد.

 فصل گذشته برانکو یک مربی جدید را در دربی در مقابل خود می دید. این بار علیرضا منصوریان مقابل برانکو قرار گرفت و از قضا توانست نتایج خوبی هم مقابل مربی کروات بگیرد. بازی اول این دو مربی بدون گل مساوی شد و اما در بازی برگشت برانکو اولین باخت خود را با نتیجه 3-2 مقابل منصوریان تجربه کرد.  

برای ششمین بار دیدار دربی در زمان برانکو برگزار می شود و مربی کروات چهارمین مربی آبی را در مصاف خود خواهد دید. این بار وینفرد شفر آلمانی مقابل برانکو خواهد بود و باید دید که برانکو دومین باخت خود را تجربه می کند یا به سومین برد خود می رسد؟

 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =