تفکر خدمت در شهرداری کرج نهادینه می شود

شهردار کلانشهر کرج با بیان اینکه خدمت رسانی به شهروندان تعطیل بردار نیست، گفت: با احترام به زحمات و خدمات دوره های قبل مدیریت شهری سعی خواهیم کرد تا تفکر خدمت را در این نهاد خدمت رسان نهادینه کنیم.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، دکتر اصغر نصیری که شامگاه دیروز در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در جمع معتمدین و ساکنین شهرک های رازی، لاله و گلستان واقع در منطقه 5 شهرداری کرج سخن می گفت، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: مسجد خانه امن الهی است و خداوند عالم را شاکرم که توفیق ملاقات با شهروندان گرامی در چنین فضای معنوی و صمیمانه ای را یافته ام و امیدوارم که خروجی این جلسات برای مردم ملموس و مشهود باشد.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری ها عهده دار 200 خدمت و وظیفه متنوع هستند و خدمات این نهاد تعطیل بردار نیست، گفت: شهرداری به صورت مویرگی خدمت رسانی می کند و در تمام محلات سطح شهر حضور دارد و باید به سمت و سویی حرکت کنیم که تا کوچه پس کوچه های شهر رنگ و بوی عمران و آبادانی به خود گیرد؛ در حال حاضر آنطور که مشاهده می شود در خدمت رسانی به محلات عقب مانده ایم.
این مسئول ارشد شهری در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: ملاک بنده برای بکارگیری مدیران تنها کار سالم همراه با تعهد اخلاقی است و افرادی که در ارزیابی ها نمره قبولی دریافت نکنند یا خود را تغییرات و فضای جدید تطبیق ندهند، باید جای خود را به افراد باانگیزه بدهند و با کسی تعارف نداریم و اهل مماشات نیستیم.
دکتر نصیری عنوان کرد: حضور در جلسات ملاقات مردمی شکل نمادین و شعاری ندارد؛ طی روزهای آینده باید در خصوص چگونگی رفع مشکلات مطرح شده از سوی ساکنین جدول مدون و زمانبندی شده را ارائه کرد. همچنین مواردی که به صورت یادداشت تحویل مسئولان منطقه 5 شهرداری کرج می شود باید پیگیری شود و به اطلاع شهروندان نیز برسد تا همه بدانند که ما برای رفع مشکلات بین مردم حضور پیدا می کنیم.
وی از مردم به عنوان سرمایه های اصلی مدیریت شهری کرج یاد کرد و افزود: نباید اجازه دهیم که مسائلی از قبیل احداث پارک در محلات یا توسعه فضای رسیدگی و بهسازی معابر و مواردی از این قبیل در سایه تمرکز بر انجام کارهای بزرگ عمرانی گم بمانند و متاسفانه شاهدیم که محلات کرج از توسعه لازم برخوردار نبوده اند و در همین جمع اعلام می کنم که راهبرد علمی و کارشناسی ما برای توسعه بنیادین و هدفمند کرج مبتنی بر رسیدگی و عمران محلات شهر می باشد.
یادآور می شود در این جلسه سید جواد حسینی به عنوان مدیر جدید منطقه 5 شهرداری کرج معرفی شد و حکم مسئولیت خود را از دستان دکتر نصیری شهردار این کلانشهر دریافت کرد. همچنین حجت الاسلام لنگروی امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرک رازی پیش از سخنرانی دکتر نصیری به تشریح مشکلات عمده این منطقه پرداخت.
ساماندهی ترافیک میدان حصارک و وضعیت نابسامان تاکسی ها و اتوبوس ها در این منطقه، ساماندهی معضل سد معبر و دستفروشی، مقابله با ساخت و ساز غیر اصولی، رسیدگی به وضعیت آسفالت و جدول شهرک، توجه به ارتقای سرانه های خدماتی و امکانات شهری، احداث پارک محله ای، تقویت زیرساخت های آتش نشانی، ایجاد بازارچه محلی و تسریع در احداث زیرگذر بلوارهای گلستان و خوارزمی از مواردی بود که از سوی امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل (ع) مطرح شد.
همچنین شهردار کرج در بدو ورود به مسجد مانع از ذبح گوسفند قربانی پیش پای خود و هیئت همراه شد و تاکید کرد که معادل هزینه آن را صرف امور خیریه یا رسیدگی به مشکلات مسجد نمایند و هدف از این اقدام نیز جلوگیری از تشریفاتی شدن سفرهای منطقه و محله ای مسئولان شهری اعلام گردید تا حضور مسئولان در بین مردم با زحمت تراشی همراه نباشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =