۰ نفر
۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
انتصابات جدید در شهرداری کرج

در جلسه شورای برنامه ریزی که صبح امروز با حضور دکتر نصیری شهردار کرج، معاونان، مدیران عامل سازمان ها، مدیران ستادی و مناطق برپا شد، سرپرستان جدید مناطق 5 و 6 و سازمان حمل و نقل ریلی طی حکمی از سوی شهردار منصوب شدند.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، در این جلسه دکتر نصیری شهردار این کلانشهر سید جواد حسینی را به عنوان سرپرست منطقه 5، کاظم تفته سرپرست منطقه 6 و علی اصغر صلواتی را در سمت سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی منصوب کرد. دکتر نصیری همچنین از زحمات عباس کمالی روستا و علی اصغر همتی در سمت پیشین خود قدردانی و برای آنها آرزوی موفقیت روزافزون کرد.
دکتر نصیری در ادامه با تاکید بر اینکه مددسراهای کرج باید تا 15 آبان ماه فعالیت خود را آغاز و معاونت خدمات شهر و معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی این دستگاه امکانات و شرایط لازم را برای بهره برداری هر چه سریعتر آنها فراهم کنند، گفت: راه اندازی مددسرای شاه عباسی ویژه بانوان و آغاز به کار این محیط برای در راه ماندگان در محل پارک چمران، زندان قزلحصار و حصارک بالا از جمله تدبیرات صورت گرفته در این زمینه است.
شهردار کرج پس از آگاهی از فعالیت مدیران این دستگاه در حوزه های مختلف فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، خدمات شهری و مناطق 10 گانه بر برگزاری مستمر کمیسیون های تخصصی تعیین وضعیت املاک شهرداری، طراحی شهری و سیما و منظر شهری، طراحی و اصلاح شبکه معابر و تقاطعات هم چنین کمیسیون زیرساخت های شهری تاکید کرد و خواستار آن شد تا در چارچوب وظایف و اهداف تعیین شده، ساختار فنی، اجرایی و ستادی این دستگاه را ارتقاء بخشند.
توجه ویژه به سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری کرج و اداره کل بازرسی این دستگاه به عنوان ارکان نظارتی برای آگاهی از عملکرد مناطق 10 گانه و سازمان های تابعه از دیگر موضوعاتی بود که از سوی دکتر نصیری مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد در تمامی جلسات شورای برنامه ریزی، این دو حوزه فعالیت ها و میزان خدمات دهی در مناطق و سازمانها را بر اساس محله گرایی ارائه دهند تا بتوان به ارزیابی واقعی عملکردها دست پیدا کرد.
وی در بخشی دیگر خاطر نشان کرد: رفت و روب معابر شهری و جلوگیری از سد معبر در خیابان های اصلی و فرعی با قاطعیت هر چه تمام در دستور کار مدیران مناطق 10 گانه شهرداری کرج باشد و در این زمینه با همکاری معاونت خدمات شهری مناطق باید اقدامات چشمگیری در راستای کاهش نازیبایی ها و ارتقاء بهداشت زیست محیطی اجرایی شود.
شهردار کرج یادآور شد: ملاقات با شهروندان در مساجد مناطق 10 گانه با توجه به برنامه ریزی ها و اولویت بندی ها به صورت مستمر ادامه دارد و مدیران ذیربط موظف هستند ظرف مدت سه روز درخواست های مردمی را دسته بندی کنند و با برگزاری جلسات با معتمدین محلات، به رفع آنها بپردازند.
از دیگر محورهای مورد تاکید دکتر نصیری در جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج، عملیاتی شدن تفکیک فردیس از کرج تا پایان سال جاری بود و شهردار این کلانشهر به این نکته اشاره کرد که تا مستقل شدن مدیریت شهری این شهرستان، این دستگاه در اجرای طرح های مختلف به شهرداری فردیس، یاری می رساند.
وی گفت: رویکرد مدیریت شهری کرج در حال حاضر، توسعه محله محوری و ارتقاء سطح توانمندی در محلات است و برآنیم تا مبنای برنامه ریزی های شهری را اجتماعات محلی و نگاه محله محور قرار دهیم تا به مفاهیمی از جمله توسعه پایدا، عدالت اجتماعی، ایجاد عدالت فراگیر و توزیع عادلانه خدمات شهری و رفاه بیشتر شهروندان دست پیدا کنیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =