تاکسی اینترنتی در ارومیه / آیا استارتاپ نتاکس در ارومیه موفق خواهد شد؟

بعد از اسنپ که در تهران همه‌گیر شد، اپلیکیشن تاکسی اینترنتی نتاکس در ارومیه راه اندازی شد.

آتوسا مولوی؛ خیلی از شما حتما نام اوبر را شنیده اید بزرگترین شرکت تاکسی رانی که در تمام نقاط جهان به خدمات مسافربری از طریق اینترنت و اپلکیشنش میپردازد.جز بهترین و بزرگترین و موفق ترین استارتاپ های دنیا که حتی یک تاکسی هم از خود ندارد. و به علت دسترسی راحت قیمت پایین تر و شرایط ویژه مورد استقبال مسافران و همینطور رانندگان قرار گرفته است.شرکتی که توانسته به پشتوانه ایجاد کسب و کاری نوین مفهومی به نام اوبرسازی را در سراسر جهان گسترش دهد. اوبر امروز یک مفهوم یک فرهنگ جدید یک ذائقه جدید است.از نمونه ایرانی اش میتوان اسنپ و تپسی را مثال زد. که اتفاقا از شروع به کارشان بسیار هم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته اند.
و حالا نتاکس در ارومیه نمونه ای از اوبرسازی که مدیرانش اعتقاد دارند تلاششان این است که ایرادات همتایان ایرانی خود را رفع کنند و به حمل و نقل شهری شهر ارومیه‌ نیز سر و سامان دهند آنها امیدوارند که بتوانند به مردم شهر ارومیه شیوه ای جدید استفاده از وسایل حمل و نقل را ارائه دهند به ترافیک شهری کمک کنند هزینه ها را برای مسافران شهری کاهش دهند.
آیا نتاکس موفق خواهد شد؟
آیا نتاکس نظرها را در طولانی‌مدت جلب خواهد کرد؟
آیا نتاکس خواهد توانست مثل همتایان خود مشتریانش را حفظ کند؟
آیا مردم شهر ارومیه به این استارتاپ روی خوش نشان خواهند داد؟

به نظر و پیش بینی این جانب با توجه به فرهنگ و ذائقه خاص مخاطب ارومیه ای تنها زمان میزان موفقیت این استارتاپ را ثابت خواهد کرد.
برای نتاکس منتظر می‌مانیم !

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 722025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =