مهر نوشت: پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در آستانه ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تمهیدات ترافیکی این ایام را اعلام کرد.

پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با توجه به پیشِ‌رو بودن مراسم اربعین حسینی، محدودیت‌های ترافیکی و تمهیدات پلیس برای برگزاری این مراسم را اعلام کرد. در اطلاعیه منتشر شده از سوی پلیس راه غرب استان تهران آمده است:

با توجه به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) ، تمهیدات ترافیکی از ۸ آبان ماه به منظور ارتقاء و افزایش ضریب ایمنی عبور و مرور در سطح محورها و نقاط حادثه خیز و کنترل عملیات ترافیکی در مسیرهای منتهی به غرب و جنوب کشور از جمله آزاد راه های تهران قم و تهران ساوه اجرا شده و طی هماهنگی های به عمل آمده با ادارات برون سازمانی، عوامل راهداری، اورژانس، هلال احمر و امداد خودرو در طول مسیرها برای خدمات به زائران مستقر شده اند.

همچنین همکاری های لازم با کاروان های زائران اربعین حسینی (ع) و رفع مشکلات آنها ناشی از امور ترافیکی برطرف شده و طرح تشدید کنترل تخلفات حادثه ساز به منظور جلوگیری از هرگونه تصادف احتمالی به اجرا گذارده می شود.

مأموران پلیس راه غرب استان تهران تا خاتمه مراسم و عادی شدن ترافیک در محل مأموریت و در معابر حضور فعال دارد.

47238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =