«خانه کاغذی» با حضور پرویز پرستویی و تینا پاکروان در دو نوبت در آمریکا روی پرده می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم سینمایی «خانه کاغذی» ساخته مهدی صباغ‌زاده در آمریکا با حضور پرویز پرستویی و تینا پاکروان به نمایش درمی‌آید. این اولین نمایش خارج از کشور «خانه کاغذی» است.

براساس این گزارش، روز شنبه ۲۰ آبان‌ برابر با ١١ نوامبر، ساعت ۱۹ در  سينما اوريندا و روز یکشنبه ۱۲ نوامبر ساعت ۱۹ در شهر بورلی هیلز، فيلم سينمايى «خانه كاغذى» روى پرده خواهد رفت.

همزمان با نمایش این فیلم در کالیفرنیا، از اولین آنونس رسمی ساخته مهدی صباغ‌زاده نیز رونمایی شده است. این فیلم در داخل کشور هنوز به نمایش عمومی درنیامده است. این فیلم سینمایی پیشتر در بخش جلوه‌گاه شرق جشنواره جهانی فجر به نمایش در آمده بود.

‎پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی در «خانه کاغذی» به ایفای نقش می‌پردازند. تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی تهیه این فیلم را برعهده دارند.

مهدی صباغ‌‌زاده پس از چهار سال دوری از سینما «خانه کاغذی» را کارگردانی کرده است و  فیلمنامه آن را  خسرو نقیبی و علی مسعودی‌نیا براساس فیلمنامه‌ «فصل سرد» نوشته‌  مهدی صباغ‌زاده و حسن قلی‌زاده نوشته‌اند و مدیریت فیلمبرداری آن بر عهده علیرضا زرین دست است.

در خط داستانی این فیلم سینمایی آمده است: «امیرعلی ابراهیمی روزنامه‌نگار کنارکشیده در خانه‌  قدیمی‌اش همراه دخترش سارا که او هم روزنامه‌نگار است زندگی می‌کند. بازگشت مینو که روزگاری عاشق هم بوده‌اند و شنیدن حقایق درباره‌ دلایل رفتن او، امیرعلی را مجاب به بازگشت دوباره و افشای اسراری می‌کند که بابت آن‌ها خود را بازنشسته کرده. از سوی دیگر سارا که دل در گروی عشق سردبیرش دارد، راه و رسمی متفاوت از پدر برای زندگی‌اش انتخاب کرده...»

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =