در نیمه آبان، بیشترین بازدیدها به موضع‌گیری جدید رئیس جمهور درباره لغو عضویت سپنتا نیکنام از شورای شهر یزد اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی، سخنان روحانی پربازدیدترین مطلب بود که گفت: درباره هموطن زرتشتی برمبنای قانون اساسی عمل شود.

همچنین ادعای یک چهره اصلاح طلب پربازدید بود: هنوز هم به محسن رضایی می گویم شما نگذاشتی حاج احمدمتوسلیان آزاد شود. در این سرویس گزارشی درباره تصمیمات جنجالی شورای نگهبان؛ از ردصلاحیت تا لغو عضویت هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصادی مردم می‌خواستند بدانند پولدارهای دنیا اهل کجا هستند؟ همچنین مخاطبان خواستند بدانند آیا استعفای اسلامیان به دیمیتریس ارتباط دارد؟ همچنین افشای اطلاعات سود ۱۵۰۰ میلیارد تومانی بازاری که انحصاری شده است هم پربازدید شد.

در سرویس فرهنگی، خبری با تیتر پسر مل گیبسون تبهکاری تاریخی شد بازدید زیادی داشت. همچنین ماجرای قطع همکاری اصغر فرهادی با برادران آلمادوار خوانندگان زیادی پیدا کرد. درخشش کیت بلانشت در نبردی اسطوره‌ای موضوع پربازدید دیگر امروز بود.

در سرویس اجتماعی، انتشار لیست تازه از مواد غذایی غیرمجاز؛ از آب انار تا چای محسن و خرما مضافتی بم! بازدید زیادی داشت. همچنین در این سرویس مقررات کسر خدمت فرزندان ایثارگران ابلاغ شد و پربازدید بود. همچنین در گزارش پربازدیدی عنوان شد طبق یک نظرسنجی 15درصد جوانان دنبال ازدواج سفید هستند!

در سرویس بین‌الملل پربازدیدترین خبر عنوان می‌کرد ترامپ به امپراتوری ژاپن تعظیم نکرد. در این سرویس خبر پربازدیدی هم می‌گفت مسعود بارزانی برای سردار سلیمانی پیام فرستاد. یک کارشناس مسایل بین‌الملل، حسینی هم در اظهارنظر پربازدیدش گفت: نظامیان آمریکایی مشتاق مذاکره با ایران هستند.

در سرویس طنز هم متلک جدید به صدا و سیما غوغا کرد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =