در ۱۹آبان‌، پیشنهادی که خطیب امروز نماز جمعه تهران داد، بازدید زیادی داشت. خاتمی گفت باید پول شاه سعودی حساب‌رسی شود!

در سرویس سیاسی سخنان خاتمی، امام جمعه تهران پربازدید بود که گفت: بچه ناپخته عربستان، عددی حساب نمی‎شود و باید پول‌های شاه عربستان حسابرسی شود! همچنین در این سرویس، مخاطبان از دیدن نرخ روضه خوانی نمایندگان روحانی مجلس محظوظ شدند. در این سرویس سخنان یک روحانی به نام قائم‎مقامی هم پربازدید بود که گفت: حجاب واجب شرعی است اما اجباری نیست.

در سرویس اقتصادی خبر رسیدن تلویزیون‌های 20 میلیون تومانی در بازار ایران بازدید زیادی داشت. خبر آمدن هیات 70 نفره بلند پایه اروپا فردا در تهران هم بازدید زیادی داشت. همچنین برای مخاطبان مهم بود بدانند ایرانی‌ها چگونه مقابل ورشکستگی صنعت گردشگری ترکیه ایستاده‌اند؟

در ادامه رسوایی جنسی در هالیوود، این‌بار یک کمدین متهم شد که خبر آن پربازدیدترین مطلب سرویس فرهنگی بود. پس از آن، خبر پربازدید دیگری می‌گفت قلقلی بعد از سال‌ها زبان باز می‌کند! روایت پر مخاطب مهران رنجبر از آرتیست‌ها و خبرنگارهایی که گمان می‌کنند چه خبر است! هم مورد اقبال مردم قرار گرفت.

پربازدیدترین مطلب سرویس اجتماعی به حذف چربی‌های شکمی به روش طبیعی اختصاص داشت. پس از آن، یافتن پاسخ این سوال برای مخاطبان مهم بود که آیا پیرترین مرد جهان در آذربایجان شرقی است؟ همچنین ابعاد تازه‌ای از نواقص مرگبار خطر متروی تازه تعطیل شده تهران برای مخاطبان ما اهمیت زیادی داشت.

روایت ایندیپندنت از اتفاقاتی که برای سعد حریری افتاد پربازدیدترین مطلب سرویس بین‌الملل بود. همچنین خبر دستگیری یکی از جلادان مشهور داعش در ترکیه پربازدید شد و خبر پرمخاطب دیگری می‌گفت سناتورهای آمریکایی طرح تغییر برجام را بایگانی کردند.

در سرویس طنز هم مردم از دیدن عاقبت شوم توئیت‌های آقای رئیس‌جمهور شوکه شدند!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =