۰ نفر
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
معاوضه تبریزی - شهباززاده شدنی نیست

همیشه شایعات پیرامون پنجره‌های نقل و انتقالاتی از هفته‌ها قبل از آغاز این فصل به گوش می‌رسد، شایعاتی که همواره زمینه‌ساز اتفاقات فراوانی در بین باشگاه‌ها شده که جنجال‌های پیرامون آن برای مدت‌ها سوژه اصلی محافل فوتبالی می‌شود.

روزنامه خبرورزشی، در این‌ گیر و دار حضور برخی چهره‌های آشنا در باشگاه‌های رقیب هم مزید بر علت است تا حساسیت‌ها و جنجال‌های اطراف برخی جابه‌جایی‌ها بیشتر هم بشود درست مثل موضوعی که در روزهای اخیر گریبان دو باشگاه تهرانی و اصفهانی را گرفت و باعث شد استقلال و ذوب‌آهن از حالا در فاصله بیش از یک ماه تا آغاز پنجره زمستانی سوژه شایعات فراوانی قرار بگیرند.

ماجرا از جایی استارت خورد که خبر معاوضه برخی از ستاره‌های دو باشگاه به درخواست مربیان نقل محافل شد تا نفراتی همچون سجاد شهباززاده و مرتضی تبریزی در تیررس این شایعه و جابه‌جایی احتمالی قرار بگیرند. هم استقلالی‌ها در تابستان به شدت پیگیر خرید مرتضی تبریزی بودند اما به هدف خود نرسیدند تا این بازیکن قراردادش را با ذوب‌آهن تمدید کند هم اینکه امیر قلعه‌نویی فصل قبل در زمستان تا آستانه امضای قرارداد با شهباززاده در تراکتورسازی پیش رفت تا دوباره بازیکن مورد علاقه‌‌اش را کنار خود ببیند اما محرومیت فیفا مانع رسیدن او به این هدف شد تا هر دو طرف یک بار دیگر شانس خود را برای رسیدن به بازیکنان مورد علاقه امتحان کنند. مطرح شدن این پروسه اما نه تنها باعث شد دو طرف هرگونه مذاکره در این خصوص را تکذیب کنند بلکه این اخبار را کاملاً شایعه بدانند.

یکی از مسئولان رده بالای ذوب‌آهن که تمایلی به مطرح شدن نام خود نداشت پیرامون این جابه‌جایی‌ها گفت: «مرتضی تبریزی در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان ذوب‌آهن است و امیر قلعه‌نویی در تابستان زمینه ماندن او در تیم را فراهم کرد تا جایی که او دو سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد. با این تفاسیر از دست دادن او اصلاً تصمیمی حرفه‌ای نیست و این بازیکن غیرقابل معاوضه و فروش است ضمن اینکه ما هنوز هیچ درخواستی از کادر فنی برای ورود به بازار زمستانی نداشتیم که بخواهیم موضوع معاوضه با سایر باشگاه‌ها را در دستور کار قرار دهیم». این واکنش ذوبی‌ها اما با سکوت استقلال توأم شد تا این‌گونه به نظر برسد که شفر و مدیران باشگاه تهرانی چندان بی‌میل به این اتفاق نیستند به خصوص که سجاد شهباززاده انتظارات را برآورده نکرده است.

به گزارش خبرورزشی، با وجود تکذیب‌هایی که پیرامون این معاوضه صورت گرفت اما برخی محافل در نصف جهان مدعی شدند امیر قلعه‌نویی روی یکی، دو بازیکن دیگر استقلال برای بردن به ذوب‌آهن نظر دارد و بدش نمی‌آید در زمستان با باشگاه سابق خود پای معامله بنشیند. بازیکنانی که سرمربی ذوب‌آهن اعتقاد دارد حضورشان می‌تواند به این تیم برای قرار گرفتن در جمع مدعیان فصل کمک کند.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =