تیم ملی ایتالیا در مرحله پلی‌اف جام جهانی نتوانست از سد سوئد بگذرد و از صعود به جام جهانی بازماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛تیم ملی ایتالیا امشب در دیدار برگشت مرحله پلی اف جام جهانی به مصاف سوئد رفت و این بازی در پایان 90 دقیقه با نتیجه0-0 به پایان رسید تا ایتالیا در اتفاقی عجیب به جام جهانی نرسد وغایب بزرگ این رقابت ها لقب بگیرد.

 این بازی حساس به میزبانی ایتالیا و در شهر میلان برگزار شد و هواداران تیم ملی ایتالیا ورزشگاه را برای حمایت از تیم ملی خود پر کرده بودند و حتی یک دقیقه هم در این بازی سکوت نکرده و یک صدا و یک دل تیم کشورشان را تشویق کردند.تیم ملی ایتالیا که بازی رفت را با نتیجه یک برصفر به سوئد واگذار کرده بود کار سختی را برای صعود به جام جهانی داشت.

نیمه اول این بازی تنها چند موقعیت نصفه ونیمه و یک موقعیت حساس گل داشت که این موقعیت خوب را ایموبیله مهاجم ایتالیا از دست داد. تیم ملی سوئد در این بازی نمایش بسیار خوبی در کارهای دفاعی خود داشت و حملات مهاجمان ایتالیا یکی پس از دیگری با دفاع خوب سوئد روبه رو می شد. در این نیمه یکی از بازیکنان سوئد مصدوم شد تا این تیم یک تعویض اجباری داشته باشد.

در نیمه دوم ایتالیا بازی را بهتر آغاز کرد و چند بار سعی کردند گلزنی کنند اما توپ های آنها راهی به دروازه نیافت.در نیمه دوم تیم ملی سوئد قصد داشت تا کار خوب خود را در دفاع ادامه دهد و از ضد حملات استفاده کند که همین ضد حملات در بعضی اوقات باعث ایجاد موقعیت هایی هم برای سوئد شد ولی توپی از خط دروازه عبور نکرد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا (ونتورا) در دقیقه 63 تعویض هایی را برای تقویت تیم انجام داد و بلوتی و الشراوی دو مهاجم خود را به تیم اضافه کرد تا به قدرت گلزنی تیم اضافه کند.

تیم ایتالیا در دو نیمه کرنر های زیادی رابه دست آورد اما از هیچکدام به شکل مطلوب استفاده نکردند و ان ها را یکی پس از دیگری از دست دادند. سرمربی تیم ملی سوئد در دقیقه 70 تعویض دوم خود را انجام داد و کلاسون را از مین خارج و به جای او رودن را به میدان فرستاد.سرمربی تیم ملی ایتالیا تعویض آخر خود را هم در دقیقه 75 انجام داد و برناردسکی را به جای کاندروا به زمین فرستاد.در ادامه نیمه دوم تیم ملی فوتبال سوئد مانند قبل از ضد حملات استفاده کرد ولی موقعیت های خود را به راحتی از دست می دادند.در دقیقه 83 مهاجم سوئد گلی را به ثمر رساند اما این گل در شرایط آفساید قرار داشت. بازی هر چه به پایان نزدیک تر می شد پر اضطراب تر می شد و چهره مضطرب بازیکنان هر دو تیم را می شد به راحتی تشخیص داد. در دقیقه 86 الشراوی یک شوت بسیار زیبا را به سمت دروازه سوئد زد اما با واکنش دروازه بان سوئد رو به رو شد. داور در پایان 90 دقیقه 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.بوفون هم در این دقایق اضافی به جلو آمده بود تا به تیم کمک کند.

این بازی در پایان با نتیجه 0-0 و در مجموع رفت و برگشت 1-0 به نفع سوئد تمام شد تا ایتالیا از صعود به جام جهانی بازماند. 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =