" تفاهم نامه هدایت طرح های توسعه شهری" در کرج به امضا رسید

با هدف راهبری و هدایت طرح های توسعه شهری کرج و تشکیل نهاد مطالعات و برنامه ریزی در این شهر، تفاهم نامه همکاری میان وزارت راه و شهرسازی و شهرداری کرج امضا شد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، تفاهم نامه ای با هدف راهبری و هدایت طرح های توسعه شهری کرج و تشکیل نهاد مطالعات و برنامه ریزی در این شهر بین وزارت راه و شهرسازی و شهرداری کرج به امضا رسید.
این تفاهم نامه همکاری برای اولین بار در سطح کشور به صورت پایلوت در کلانشهر کرج به امضا رسید که شامل نهادی مطالعاتی و برنامه ریزی است و شورای راهبری را تشکیل می دهد تا جلسات ماهانه را با حضور مسئولان و کارشناسانی از شهرداری کرج، استانداری و سازمان نظام مهندسی البرز، دانشگاه هنر و سایر دستگاه های ذیربط در راستای هم اندیشی و ارتقای کیفی زندگی شهری برگزار کند.
گفتنی است امضا کنندگان "تفاهم نامه راهبری و هدایت طرح های توسعه شهری کرج و تشکیل نهاد مطالعات و برنامه ریزی این شهر"، دکتر محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی، دکتر اصغر نصیری شهردار کرج، تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و خسرو ارتقایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز بودند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =