احصاء وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی ضرورت دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به لزوم احصاء وضعیت کارگران و روند عملکرد واحدها گفت: با در دست داشتن آمار دقیقی از نحوی عملکرد واحدها، می توان بسیاری از موانع را پیش از وقوع ساماندهی و پیشگیری کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، فتح الله حقیقی در جلسه کمیسیون کارگری استان البرز که بعد از ظهر سه شنبه برگزاری شد ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هم میهنان غرب کشور در حادثه زلزله افزود: بر این منظور ستاد بحران استان تشکیل و مقرر شد که کمک های تمامی دستگاه ها از طریق همین ستاد جمع آوری و به منطقه زلزله زده ارسال شود همچنین 507 تخت بیمارستانی برای ارائه خدمات درمانی به آسیب دیدگان اعزامی به البرز، مهیا شده است.
وی با گرامیداشت هفته کارآفرینی ادامه داد: ایجاد بسترهای اشتغال توسط کارآفرینان، اقدامی بسیار حائز اهمیت بوده و در تمامی دنیا با استفاده از ظرفیت کارآفرینان اشتغال و توسعه با سرعت بیشتری دنبال شده و در ایران اسلامی نیز این روند آغاز و رو به رشد است.
حقیقی با تاکید بر اهمیت جلسات کمیسیون کارگری گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و به تبع آن استان البرز باید مشکلات و موانع اشتغال و تولید برطرف شود.
وی افزود: ما نیز باید از ظرفیت های حوزه سیاسی و امنیتی برای فراهم سازی بستر مناسب بمنظور توفیق اقتصادی استفاده کنیم.
معاون استاندار اضافه کرد: باید از مسئولان و افرادی که وظایف و مسئولیت های خود را در حوزه کارگری به نحو مطلوب انجام می دهند، تقدیر کرد.
حقیقی افزود: از مسئولان واحدهای تولیدی انتظار می رود از پذیرش اتباع بیگانه غیر مجاز در واحدهای تولیدی و صنعتی به جد پرهیز کنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =