۰ نفر
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
واکنش ستاره ایرانی به درخشش در اروپا

تسنیم نوشت؛ ملی‌پوش ایرانی تیم شارلوا گل‌هایش در هفته پانزدهم ژوپیلر لیگ بلژیک را به زلزله‌زدگان کرمانشاه تقدیم کرد.

به نقل از سایت DHNET بلژیک، کاوه رضایی، مهاجم 2 گله تیم شارلوا در مصاف بامداد امروز (شنبه) برابر میشلن به شدت تحت تاثیر زلزله ایران که منجر به کشته‌شدن 400 نفر شد قرار داشت.

میان خوشحالی و نگرانی گاهی راهی بسیار کوتاه است. کاوه رضایی بابت به ثمر رساندن 2 گل با پیراهن شارلوا در بازی هفته پانزدهم ژوپیلر لیگ بلژیک خوشحال است اما همچنان تحت تاثیر زلزله اخیر ایران قرار دارد. زلزله‌ای که یکشنبه گذشته در استان کرمانشاه رخ داد و 433 کشته برجای گذاشت. وی به همین دلیل بعد از گلزنی خوشحالی نکرد

رضایی در این رابطه گفت: خیلی غمگین هستم. تمام فکرم معطوف مردمی است که بابت زلزله رنج می‌برند. این زلزله در جایی رخ داد که زادگاهم است. دوستانی در آنجا دارم که با آنها بزرگ شدم. عده‌ای از آنها قربانی شدند و بعضی‌ها نیز آسیب دیده‌اند. یک هفته از این حادثه گذشت و من بازی برابر میشلن را با یاد آنها آغاز کردم و گل‌هایم را به زلزله‌زدگان تقدیم می‌کنم.

کاوه رضایی شادی گلزنی خود را با بلند کردن یک دست به سمت آسمان و بوسه فرستادن با دست دیگر انجام داد. او این کار را با گلزنی در دقایق پایانی بازی یک بار دیگر پس از نمایش فوق‌العاده‌اش تکرار کرد. مهاجم ایرانی شارلوا ادامه داد: در شرایط فعلی همه چیز برای من خوب پیش می‌رود. ما فعلا در نیمه‌ راه ژوپیلر لیگ هستیم و می‌دانم که همچنان می‌توانم پیشرفت کنم، کارهای بیشتری انجام دهم و خوشحالم که همراه تیم شارلوا پیشرفت کردم.

کاوه رضایی درباره تیم ملی ایران و جام جهانی 2018 روسیه هم گفت: هدفم این است که از رنگ‌های پرچم کشورم در روسیه دفاع کنم. همچنان باید کار کنم تا ثابت شود که می‌توانم در ترکیب ایران جای بگیرم. هنوز از حضور در جام جهانی 2018 روسیه اطمینان کافی ندارم. بنابراین باید روند رو به جلوی خود را ادامه دهم و اثبات کنم که می‌خواهم رویایم را در جام جهانی عملی کنم.

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =