کشف 2 میلیارد ریال نخ خارجی قاچاق در نظرآباد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف کالای خارجی قاچاق نخ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " علی سلیمانی" گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز و در پی اخبار رسیده مبنی بر دپوی کالای قاچاق در انبار یکی از شرکت های شهرک صنعتی نظرآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران طی بررسی و پیگیری موضوع و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این شرکت چهار هزار و 600 دوک انواع نخ خارجی قاچاق ساخت کشور ترکیه که فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قانونی بود، کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله را حدود دو میلیارد ریال برآورد کرده اند، اذعان داشت: در این رابطه مالک شرکت دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون،حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا همواره يکي از اولويت هاي اصلي پليس نظرآباد بوده و با برنامه ريزي و طرح ريزي عملياتي، به منظور پيشگيري از قاچاق کالا همه روزه محورهاي مواصلاتي این شهرستان مورد پايش و کنترل قرار مي گيرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =