دو فوتسالیست ایرانی برای حضور در مراسم بهترین‌های سال آسیا دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون فوتبال از سوی ای اف سی توحید لطفی و علی اصغر حسن زاده را برای حضور در مراسم معرفی بهترین های سال فوتبال آسیا دعوت کرد. توحید لطفی بازیکن مس سونگون تیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال ایران و علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی و عضو تیم گیتی پسند اصفهان است. 

لطفی در مسابقات زیر 18ساله هی به عنوان ستاره سال آسیا انتخاب شد و حسن زاده هم با گیتی پسند در مسابقات جام باشگاههای آسیا حضور شد و دوم شدند. کاندیدای دیگر دریافت جایزه بهترین فوتسالیست سال آسیا بازیکن باشگاه تایلندی است که در مسابقات قهرمانی جام باشگاههای آسیا به مقام قهرمانی رسید و به عنوان ستاره سال آسیا هم انتخاب شد. این سه کاندیدا برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال آسیا شانسی مساوی دارند و باید دید چهارشنبه شب نام کدام بازیکن به عنوان بهترین فوتسالیست سال معرفی خواهد شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال ۲۰۱۴، دعوت از بهترین بازیکن فوتسال به مراسم را از دستور کار خود خارج کرد ولی امسال هر دو بازیکن ایرانی به این مراسم دعوت شده اند و باید دید آیا یکی از آنها جایزه بهترین فوتسالیست سال آسیا را از آن خود خواهد کرد؟

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =