معاون رییس جمهور نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری البرز را افتتاح می‌کند

امروز طی مراسمی با حضور معاون رئیس جمهور و استاندار البرز و جمعی از مسئولان چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز ، جانشین رئیس ستاد هفته پژوهش و فناوری استان در خصوص گشایش نمایشگاه هفته پژوهش در البرز گفت: امسال هفته پژوهش با شعار "پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری؛ زیربنای تولید و اشتغال " در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.
کامکار با بیان اینکه هفته پژوهش و فناوری فرصتی برای تمام دانشگاهیان و محققان است و باید مغتنم شمرده شود تا صاحبان فکر و اندیشه در کنار هم در یک هم‌افزایی بتوانند دستاوردهای علمی و پژوهشی شهرستان و استان و کشور را ارائه کنند، افزود: هفته پژوهش و فناوری امسال از ۴تا۹ آذرماه در سطح استانی در البرز و از 20 تا 26 آذر در سطح ملی برگزار می‌شود.
وی با یادآوری اینکه تمام استان‌ها در نمایشگاه دست‌آوردهای پژوهشی کشوری شرکت خواهند کرد، گفت: در استان از پژوهشگران استانی و در سطح ملی نیز از پژوهشگران ملی قدردانی خواهد شد.
کامکار با اشاره به اینکه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان با رویکرد دانش‌بنیان آغاز به‌کار کرده است، گفت: امروز ۴ آذر ماه در مراسمی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نمایشگاه هفته پژوهش افتتاح می شود.
وی با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه‌ های متنوع در هفته پژوهش خواستار حرکت بیشتر دانشگاه‌‌ها در این هفته شد و گفت: انتظار می‌‌رود دانشگاه‌های موجود در این هفته با برپا کردن نمایشگاه‌های دستاوردهای علمی خود ذهن مردم و جامعه را به سمت پژوهش و گسترش فناوری‌های روز معطوف کنند.
معاون استاندار اضافه کرد: بها دادن به شرکت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی باید در اولویت قرار داشته باشد که چنانچه این مهم محقق شود علم را در خدمت نیاز جامعه قرار داده‌ایم و این کار بزرگی است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =