۰ نفر
۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹

با توجه به تاکید مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا در خصوص کسب حداکثری رضایت مشتریان، فروش خودرو کوییک به جهت بازنگری در فرایندهای تولید و شاخص های کیفی به زمان دیگری موکول شد.

رضا تقی زاده ماکویی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن عذرخواهی از مشتریان محترم در این خصوص گفت: پس از بازدید مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا از خطوط تولید کوییک و فرایند تولید این خودرو و تاکید ایشان بر کسب رضایت حداکثری مشتریان و بررسی ارتقای آپشن های کوئیک، مقرر شد پیش فروش این محصول به زمان دیگری موکول شود.

وی خاطرنشان کرد: به زودی زمان پیش فروش خودرو کوییک از طریق رسانه ها به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.

35225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 731170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    2 0
    احتمالا برکناری مدیرعامل سایپا هم زیر سر همین کوئیک بود سایپا سراسیمه کوئیک را با اقتباس اسمی از رنو کوئید سر هم بندی کرد که بازار را در مقابل کوئید از دست ندهد از مشخصات اولیه کوئیک مثل موتور 1600 و گیربکس اتوماتیک معلوم بود که نمیتواند از نظر فنی حرفی برای گفتن داشته باشد. قیمت سرسام آور و غیر رقابتی آن در رنج قیمتی 30 تا 40 میلیون هم یکی از اشکالات اساسی کوئیک است. بنظر میرسد مدیرعامل جدید علاج واقعه قبل از وقوع کرده است
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
    6 0
    بهتر همچین مالی هم نبود یک قاتل کمتر
  • بی نام A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    0 0
    جدا از بحث فروختن یا نفروختن مگر مملکت صاحب نداره که جنس بدون ستاره ایمنی را ۳۵ تومن بفروشه؟ چرا اگر توان ندارید مرزها را باز نمیکنید مثل عراق و افغانستان تویوتا وارد شود با قیمت ۴۰ تومت؟
  • بی نام A1 ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۸
    0 0
    تیبای ۲۳ تومنی چرا ۳۵ تومن قیمت دارد؟ مملکت صاحب نداره یا صاحب دارد ولی ان هم همکاسه دزده؟