کسب رتبه نخست واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در سطح استان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از کسب رتبه ی نخست آموزش ضمن خدمت کارکنان توسط این اداره کل در سطح استان در سال ١٣٩٥ خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام حمید رضا حنان گفت : در طول سال گذشته ٢٦ دوره ی آموزشی ضمن خدمت توسط این اداره برگزار شده و در این دوره ها مجموعاً ٤٧٥ نفر از کارکنان اداره کل و ادارات تابعه حضور داشته اند.

وی افزود : در همین راستا و بنا بر اعلام مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ، واحد آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان توانست در سطح استان رتبه ی نخست را از آن خود کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد : تعداد دوره های برگزار شده ، تعداد افراد معرفی شده ، پرداخت به موقع شهریه و ارسال به موقع نیاز سنجی های آموزشی اداره کل ، شاخصه های بوده اند که در این خصوص مورد ارزیابی قرار داده شده است.

حنان در پایان خاطر نشان ساخت : در راستای ارتقاء سطح بهره وری و دانش کارکنان این اداره کل دوره های متعدد و متنوع آموزش ضمن خدمت در طول سال جاری نیز برگزار شده و تا پایان سال دوره های دیگری نیز به اجرا در خواهد آمد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =