باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس دفتر مقام معظم رهبری از نامه رئیس سازمان «سیا» به قاسم سلیمانی و بی‌توجهی وی به این نامه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی امروز در آئین تجلیل از ممتازان آموزشی و پژوهشی حوزه علمیه خراسان که در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد، گفت: امروز گلایه‌های زیادی می‌شنویم که این ندای شیطانی به پستوی خانه‌ها هم رسوخ پیدا کرده و امنیت فکری و اعتقادات را لرزانده است و برای همین ما این لباس مقدس را به تن داریم و به عنوان سربازان حضرت ولی عصر(عج) خود را برای پیگیری تعالیم اسلام و تبلیغ آن تجهیز و آماده کرده‌ایم.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه حرف جمهوری اسلامی در جهان رسا و بلند است، گفت: همین اواخر زمانی که قاسم سلیمانی در بوکمال بود، رئیس سازمان سیا به وسیله یکی از رابطان خود در منطقه، نامه‌ای برای سردار سلیمانی فرستاد اما ایشان گفت «نامه تو را نمی‌گیرم و نمی خوانم و اصلا با این افراد صحبتی ندارم»؛ این‌ها چه کسانی هستند که با استکبار این‌گونه برخورد می‌کنند؟ وی ادامه داد: امثال قاسم سلیمانی، محصول و تربیت‌شده انقلاب اسلامی هستند؛ اوست که به رهبری نامه می‌نویسد و می‌گوید «فرزند و سرباز شما، قاسم سلیمانی».
محمدی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه نقش طلبه‌ها در این مسیر بسیار مهم است، تصریح کرد: آینده نظام در حوزه‌های علمیه رقم می‌خورد؛ هرکسی نقشی دارد و باید به آن عمل کند، شما نیز باید آماده باشید.
وی در پایان تأکید کرد: قدرت این نظام در دنیا به حدی است که هیچ تصمیمی در منطقه بدون نقش آفرینی ایران گرفته نمی‌شود هرچند نارسایی وجود دارد و از اینکه عده‌ای ملاحظه و رعایت وحدت اسلامی را نمی‌کنند، ناراحت می شویم اما اساس و بنیان محکم است و مقام معظم رهبری، بنیان این اتحاد است.
27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =