بدهی سنگین، ماحصل حضور بی برنامه در رقابت های لیگ

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: حضور بدون برنامه و حامی مالی مشخص در رقابت‌های لیگ باعث می‌شود تا تیم‌ها علاوه بر اینکه به نتایج دلخواه خود دست نمی‌یابند ، در پایان فصل نیز بدهی‌های سنگینی بر دوش‌شان تحمیل می‌شود.

علی جوان در این باره به خبرآنلاین افزود: اگر می‌خواهیم در رده باشگاهی همانند بخش قهرمانی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم، باید به صورت ریشه‌ای در رقابت‌های باشگاهی حضور پیدا کرده و در طول فصل نیز با برنامه عمل کنیم.
وی با تاکید بر اینکه حضور موفق و با برنامه در رقابت‌های لیگ به رشد و توسعه رشته‌های ورزشی گروهی استان کمک شایانی می‌کند، بیان کرد: برای رسیدن به این مهم باید بدنه اصلی تیم‌های زنجانی حاضر در لیگ‌های مختلف، متشکل از بازیکنان بومی باشد، بنابراین هیئت‌هایی که خواهان حضور در رقابت‌های باشگاهی هستند باید نزدیک به 80 درصد از ترکیب تیم‌های خود را با بازیکنان بومی تامین کنند.
جوان یکی از رویکردهای اصلی این اداره‌کل در راستای تقویت بعد قهرمانی ورزش زنجان را اهتمام به تقویت زیرساخت‌های ورزشی در استان دانست و ادامه داد: یکی از این زیرساخت‌ها، استادیوم 15 هزار نفری زنجان است که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در تلاش هستیم تا این پروژه ملی در سال آینده به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد. علاوه بر این پیست اسکیت استان نیز جزو پروژه‌های اولویت‌دار استان در حوزه ورزش به‌شمار می‌رود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =