«اعتراض» بهترین فیلم مسعود کیمیایی در ۲۰ سال اخیر/ شما نظر دادید

فیلم سینمایی «اعتراض» در میان آثار ۲۰ سال اخیر مسعود کیمیایی در نظرسنجی خبرآنلاین بیشترین رای را آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آخرین ساخته مسعود کیمیایی با نام «قاتل اهلی» این روزها بر پرده سینماها اکران شده است، فیلمی که پیش از اکران با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد و اما در نهایت رنگ پرده را به خود دید. مسعود کیمیایی که از کارگردانان شاخص سینمای ایران به حساب می‌آید تا کنون بیست و هشت اثر سینمایی را در مقام کارگردان جلوی دوربین برده است که هر کدام طرفداران خاص خودشان را داشتند. البته بسیاری آثار پیش از انقلاب این کارگردان را موفق‌تر از بقیه فیلم‌های او می‌دانند. اما برخی نیز چند فلیم او در دهه 60 و 70 آثاری قابل توجه ارزیابی می‌کنند.

کاربران خبرآنلاین در نظرخواهی که پرسیده شده بود کدام اثر کیمیایی بیشتر از بقیه نظر شما را به خود جلب کرده است؛ در دنیای کدام فیلم بیش از باقی غرق شده‌اید و با قهرمانان کدام فیلم بیشتر همدل و همراه؟ نظرات خود را بیان کردند.

بر اساس این نظرخواهی، کاربران خبرآنلاین فیلم «اعتراض» را بهترین فیلم کیمیایی عنوان کردند. «حکم» نیز با اختلافی کم در رتبه دوم قرار گرفت و فیلم «سرب» نیز در این نظرخواهی به جایگاه سوم دست پیدا کرد.  

برخی از کاربران البته نام آثار پیش از انقلاب این کارگردان از جمله «قیصر» و «گوزن‌ها» را در این نظرخواهی قید کرده بودند و معتقد بودند او پیش از انقلاب فیلم های موفق‌تر و پرمخاطب‌تری را ساخته است. 

همچنین تعداد دیگری از کاربران نام فیلم‌های «ضیافت»، «دندان مار»، «سربازهای جمعه»، «خط قرمز» و «سلطان» به عنوان اثر برتر این کارگردان قید کرده بودند. کمترین آرا نیز به فیلم‌های « مرسدس»، «جرم»، ردپای گرگ» و «قاتل اهلی» اختصاص داشت.

خبرآنلاین از مخاطبان خود خواسته بود بهترین فیلم مسعود کیمیایی در 20 سال اخیر را از نگاه خود انتخاب کنند.

 

58244

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =