سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت: شهروندان و اصحاب رسانه به منظور شفاف سازی امور در جلسات علنی شورا شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نجار تمیزکار در بیست و دومین جلسه شورای شهرضمن تبریک ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت، روزجهانی معلولان را به جامعه معلولان تبریک گفت و با آرزوی سلامتی برای همه این عزیزان، اظهار کرد: شهرداری برای ایجاد مکان ها و مناسب سازی معابر عمومی برای معلولان اقدام کند.
وی با اشاره به ماده ۱۵ (اصلاحی ۶/۷/۱۳۸۲) و بیان اینکه جلسات شوراها علنی و با حضور دو سوم اعضاي اصلی رسمیت می یابد و تصمیمات با اکثریت مطلق آراي حاضرین معتبر است، اظهار داشت: بر اساس قانون و به منظور شفاف سازی امور، شورا آمادگی حضور شهروندان فهیم لاهیجانی را در تمام جلسات شورا دارد.

تمیزکار از شهروندان و اصحاب رسانه خواست در جلسات علنی شورا شرکت کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: به منظور تبادل اندیشه با مردم ترتیبی اتخاذ تا جلسات هم اندیشی با مردم در طول هر ماه تشکیل شود تا در پیشبرد امور از نظرات و خواسته های شهروندان بتوان بیشتر بهره جست.

وی در ادامه به خطرات احتمالی در محل پل سردار جنگل اشاره و از شهردار لاهیجان خواست در صورت امکان پروژه (پل) تکمیل در غیر اینصورت نسبت به آماده سازی و رفع خطر آن اقدام شود.

سخنگوی شورای شهر در پایان سخنان خود با اشاره به اتمام فرصت سه ماهه جایگاه سوخت گازCNG، گفت: بنده همانگونه که قبلا عرض کردم مخالف ترک تشریفات مزایده هستم و امکانات موجود شهرداری باید با مزایده عمومی در اختیار شهروندان و شرکت هایی که دارای شرایط بهتری هستند، قرار گیرد.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =