مهر نوشت: با معرفی کارگردان تازه فیلم «راپسودی بوهمی»، گمانه زنی درباره دلیل کنار گذاشتن برایان سینگر از این پروژه ادامه دارد.

بنابر اعلام ورایتی، کمپانی فاکس قرن بیستم که با اخراج برایان سینگر،  تولید فیلم زندگی‌نامه‌ای گروه کویین را از اول دسامبر متوقف کرده بود، اعلام کرد دکستر فلچر به جای سینگر روی صندلی کارگردانی این فیلم می‌نشیند. در عین حال اعلام شد تولید فیلم از هفته آینده در لندن شروع می‌شود.

فلچر سازنده فیلم‌هایی چون «ادی و عقاب» و «بیل وحشی» است و در چند فیلم هم بازی کرده است. این استودیو، ۲ روز پس از اخراج سینگر این خبر را اعلام کرد.

هر چند فاکس اعلام نکرده چرا سینگر را اخراج کرده اما شاهدان می گویند درگیری‌های بین سینگر و رامی مالک، بازیگر نقش فردی مرکوری خواننده گروه کویین و غیبت‌های مداوم سینگر موجب این تصمیم شده است.

فیلم همچنان در لندن ساخته خواهد شد و رامی مالک، بازیگر «مستر روبات» در نقش اصلی بازی خواهد کرد. فاکس، نیو ریجنسی و شرکت جی‌کی فیلمز تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

بعد از اخراج سینگر، وی گفت به دلیل مراقبت از والدینش که خیلی بیمار هستند و رسیدگی به وضعیت سلامت خودش غیبت داشته است.

فاکس تغییری در زمان انتشار «راپسودی بوهمی» نداده و فیلم قرار است ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ اکران شود. گفته شده حدود دو هفته از فیلمبرداری فیلم باقی مانده است.

در نتیجه غیبت‌های سینگر، تامس نیوتن سیگل، فیلمبردار این پروژه، چند روز به جای او کار را دنبال کرده بود.

در این فیلم تام هالندر در نقش جیم بیچ، مدیر برنامه‌های کویین بازی می‌کند و وی نیز برای رفتار سینگر، چند روزی پروژه را ترک کرده بود اما در نهایت به پروژه بازگشت.

بن هاردی، گویلیم لی و جو مازلو در نقش دیگر اعضای گروه کویین ظاهر می‌شوند.

فیلمنامه این فیلم را جاستین هیتی نوشته است.

گروه کویین در سال ۱۹۷۱ در شهر لندن شکل گرفت. فردی مرکوری خواننده اصلی و پیانیست، برایان می گیتاریست، جان دیکن نوازنده گیتاربیس و راجر تیلر به‌ عنوان درامر، اعضای گروه را تشکیل می‌دادند.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 734713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =