پوستر سی و ششمین جشنواره ملی فجر با حضور مسئولان سینمایی و اعضای هیئت انتخاب و شورای سیاستگذاری این دوره رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوستر سی و ششمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر صبح شنبه 18 آذر همزمان با آغاز فعالیت هیئت انتخاب جشنواره رونمایی شد. 

در مراسم رونمایی از این پوستر طی مراسمی با حضور محمدمهدی حیدریان رییس سازمان سینمایی، ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاستگذاری و اعضای هیئتانتخاب بخش سودای سیمرغ جشنواره ملی فیلم فجر حضور داشتند.



حیدریان، رییس سازمان سینمایی پس از رونمایی از پوستر جشنواره ملی فیلم فجر گفت: «سینما به عنوان تحول‌گر عصر حاضر مطرح است و سینمای ایران باید پشتوانه غنی و عظیمی داشته باشد که در جهان نماینده خوبی برای نشر فرهنگی و چشم‌اندازی برای دنیای آتی باشد. از سرزمینی نظیر ایران، انتظار دور و دیری نیست که سینماگرانش بتوانند این نشر فرهنگ و آگاهی‌ و دانش را براساس نیازهای بشر امروز نمایندگی کنند.»

او افزود: «ما وظیفه خود می‌دانیم که زمینه دست‌یابی به این آگاهی و تحول را فراهم کنیم و مثل همیشه دست نیازمان به سوی هنرمندان است تا با درک این نیاز در راستای تحول بشری اقدام کنند.»

در ادامه این مراسم احکام اعضای هیئت انتخاب بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و ششم فجر اهدا شد و این هیئت فعالیت خود را برای انتخاب آثار ارسالی به جشنواره آغاز کرد.


حمیدرضا بیدقی پوستر سی و چهارمین و سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر را طراحی کرده بود.
سی و ششمین دوره جشنواره ملی فجر از 12 تا 22 بهمن برگزار می شود.


58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =