ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در یک انبار چوب در محدوده بزرگراه آزادگان خبر داد.

سیدجلال ملکی از آتش‌سوزی در یک انبار چوب خبر داد و گفت: حریق در این انبار که حدود ۱۰ هزار متر وسعت داشت و در خیابان غفاری در بزرگراه آزادگان بود، ساعت ۰۰:۲۱ بامداد امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش سوزی خارج از حریم محدوده شهرداری و آتش‌نشانی تهران رخ داد، گفت: این منطقه مربوط به چهاردانگه بود اما چهار ایستگاه آتش‌نشانی و به همراه چندین دستگاه تانکر آب و تجهیزات به عنوان نیروی کمکی به محل اعزام شد.

ملکی با اشاره به اینکه حجم آتش بسیار زیاد بود،‌ گفت: حدود ۲۰۰۰ متر از این انبار که در آن چوب، تخته، الوار و پالت به صورت ناایمن روی هم نگهداری می‌شد، دچار حریق شد و آتش کاملا شعله‌ور بود و در حال سرایت به بخش‌های دیگر و همین‌طور انبارهای مجاور بود.

وی همچنین اضافه کرد: یک دستگاه نیسان و دو کانکس اسقاطی نیز در این انبار وجود داشت که کانکس‌ها کاملا شعله‌ور بودند و آتش به نیسان هم سرایت کرده بود و این خودرو در آستانه شعله‌ور شدن کامل بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت، گفت: خوشبختانه با عملیاتی که آتش‌نشانان از چند جهت آغاز کردند از گسترش آتش جلوگیری شد اما این حادثه خسارات مالی زیادی به جا گذاشت. در نهایت در ساعت ۴:۴۵ صبح، محل برای لکه‌گیری و علت حادثه به عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه تحویل داده شد.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =