۰ نفر
۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
تبعیض در بازنشستگی‌ها

باز نشستگی بازنشستگی است و هر فردی بعد از سنوات خدمت خود به اصطلاح به افتخار آن نائل می‌شود. او اگر کارمند و یا مدیر بوده امتیازات خود را گرفته است دیگر چه معنا دارد که بعضی‌ها را در حین مدیریت بازنشسته می‌کنند. این امتیازی است که ظاهراً قانون و یا مدیریت اجرایی به نورچشمی‌ها داده است.

در شرایطی که کشور از کمبود منابع می‌نالد و از افزونگی نیروی انسانی شکوه دارد و هر کس می‌آید تقصیر را به گردن مدیران گذشته می‌اندازد که بی‌جهت افرادی را استخدام کرده است این نوع تبعیض چه معنا دارد.معمولا افراد کم‌درآمد که مسئولیت نمی‌گیرند. افراد با سوابق مدیریت و یا کسانی که مورد توجه خاص مدیرانند مشمول این امتیاز می‌شوند. تازه این افراد آن قدر زرنگ هستند که در ده جای دیگر دوباره کار می‌گیرند. همان طور که معاون اول در اخبار شب ۹۶.۹.۲۶ گفت این افراد عملا بازنشستگی ندارند و بعد از بازنشستگی از ردیف‌های دیگر استفاده می‌کنند. و این علاوه بر دانشگاه آزاد و غیره است. مَثلَی بود که می‌گفتند بعضی‌ها از مادر مدیر متولد شده‌اند.

بد نیست سازمان اداری و استخدامی سابق تأملی کند و مجلس هم اعتبارات این چنینی را احصا کند و ببیند در مقایسه با حقوق‌های نجومی این امتیازات چقدر از بودجه کشور را به خود اختصاص می‌دهد!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    1 0
    تازه میرن عضو هیات مدیزه چند شرکت می شن دریافتیشون هم بیشتر میشه