سپاهان نیم‌فصل اول لیگ برتر را با قرار گرفتن در رده دوازدهم و کسب فقط ۱۵ امتیاز به پایان رساند. حتی بدبین‌ترین طرفدار سپاهان هم تصور نمی‌کرد این تیم با آن همه خرید تابستانی و هدایت زلاتکو کرانچار چنین نتایجی بگیرد اما این اتفاق افتاد تا سپاهان در جمع تیم‌های پایین جدولی شرایط نابسامانی را تجربه کند.

روزنامه خبرورزشی نوشت: کابوس این فصل زردپوشان با باخت به استقلال تکمیل شد تا سپاهان با ایستادن در پله دوازدهم جدول رده‌بندی بیشتر از همیشه طرفدارانش را ناامید کند. اتفاقی که به نظر می‌رسید زمینه‌ساز تصمیمات بزرگ و جنجالی در این باشگاه و ایجاد شوک برای فرار از این وضعیت شود اما باز هم این اتفاق رخ نداد. کرانچار همچنان با روند ناامیدکننده‌ای که روی نیمکت رهبری تیم داشت از سران باشگاه رأی اعتماد گرفت و باز هم این فرصت را پیدا کرده تا سپاهان را به روزهای خوبش برگرداند.
گفته می‌شود مبلغ قرارداد کرانچار بدون آپشن‌هاى در نظر گرفته شده حدود ٧٠٠ هزار یورو است که این رقم او را از مربیان گران لیگ برتر کرده است. می‌گویند یکى از دلایلى که مدیران کم‌تحمل سپاهان نتوانسته‌اند کرانچار را از کار برکنار کنند همین رقم سنگین قرارداد اوست. با این حال مسعود تابش، قائم‌مقام باشگاه سپاهان، در این خصوص می‌گوید: حفظ کرانچار هیچ ربطی به مبلغ قرارداد او نداشت. در ضمن وقتی مبلغ قرارداد رسانه‌ای می‌شود باید به این موضوع هم اشاره کرد که این مبلغ برای یک فصل است یا دو فصل. ما با کرانچار قرارداد دوساله امضا کردیم در ضمن باید بگویم که مبلغ قرارداد او ۷۰۰ هزار یورو نیست و یک مبلغ مناسب است.
تابش در قسمت دیگری از حرف‌هایش تأکید می‌کند: شرایط تیم و عملکرد سپاهان در کمیته فنی مورد بررسی قرار گرفت و من به عنوان دبیر کمیته فنی باید بگویم که تمامی اعضا به توانایی‌های کرانچار اعتقاد دارند. در نهایت اعتقاد کادر فنی و تصمیم هیئت‌مدیره این بود که کرانچار کارش را ادامه دهد و شایعاتی که مطرح شده است، صحت ندارد.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =