مهدی پاکدل در واکنش به درخواست صداوسیما از سازنده «خانه کاغذی» برای حذف نام و تصویر حسین پاکدل از تیزر، می‌گوید بنده از همه مدیران زحمت‌کش و خدوم صداوسیما تشکر مى‌کنم که با درایت و اندیشمندى، اشخاص محبوب را محبوب‌تر و اشخاص منفور را منفورتر مى‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی پاکدل در واکنش به خبر شرط تلویزیون برای پخش تیزر فیلم سینمایی «خانه کاغذی» که حذف تصویر و نام حسین پاکدل از آن است در صفحه اینستاگرامش نوشت: «چند روزى است كه صفحات مجازى دوستان و همكاران هنرمند و ديگر شبكه‌هاى خبرى اينترنتى، به خبر حذف نام و چهره حسين پاكدل از تيزر تبليغاتى فيلم سينمايى «خانه كاغذى» توسط رسانه ملى واكنش نشان مى‌دهند.

مگر وظيفه تلويزيون و مديران اين رسانه عريض و طويل چيزى جز سرگرم كردن مردم است؟ مگر نبايد با مديريت و درايت مردم را پاى تلويزيون بنشانند تا بتوانند به خواسته‌ها و اهداف بلند مدت و كوتاه مدت خود برسند؟ مگر نبايد مردم را به زندگى اميدوار كنند و آن‌ها را براى فردايى بهتر آماده كنند؟ مگر نبايد چهره‌هاى شاخص و تاثيرگذار را از ديگران تفكيک كنند تا مخاطبين بتوانند از آن‌ها الگوبردارى كنند؟ مگر نبايد با حمايت از صنعت و هنر، توليدكنندگان وطنى و اهالى فرهنگ و هنر را براى توليد محصولات و آثار بهتر، تشويق نمايند؟ اصلا غير از بخشيدن روح نشاط و سرزندگى در ميان خانواده‌ها و اجتماع كار ديگرى هم دارند؟

 

پس چرا وقتى اين مسئوليت‌هاى مهم و حياتى را با يک حركت مدبرانه و هوشمندانه بدون كمترين هزينه انجام مى‌دهند، اين همه برخورد و واكنش نشان مى‌دهيم؟

اصلا چرا در طى اين سال‌ها ما به اين مديريت هوشمند، عادت نمى‌كنيم؟ حسين پاكدل نه اولين كسى است كه مورد عنايت مديران تلويزيون قرار گرفته است نه آخرين. پس وقتى اين عمل هر چند وقت يک بار تكرار مى‌شود، ديگر نبايد اعتراض كنيم يا باعث حيرت‌مان شود.

بنده از همه مديران زحمت‌كش و خدوم صداوسيما تشكر مى‌كنم كه با درايت و انديشمندى، اشخاص محبوب را محبوب‌تر و اشخاص منفور را منفورتر مى‌كنند. سايه‌تون بر سر همه ما مستدام و پايدار باد.»

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    55 1
    حسین آقا عشقهده دقیقه حرف زدنش رو ببینی عاشقش میشی
  • بی نام IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
    2 0
    واقعا چرا مگه حسین پاکدل چکار کرده ؟