معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر این که باید مسئولان دستگاه‌های اجرایی و تصمیم‌ساز در مقابل نقدها پاسخگو باشند، گفت: اگر فضا برای بیان انتقادات، بسته شود ممکن است نقدها در جایی که برای نظام اسلامی معضل ایجاد می‌کند بیان شود که شایسته کشور و ملت ایران نیست.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، سید بیوک موسوی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با یادآوری بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، مبنی بر این که کسانی که به نظام انتقاد داشته ولی پایبند به انقلاب اسلامی هستند نیز باید در انتخابات شرکت کنند، گفت: باید همه انتقادات و مطالبات در زیر چتر نظام جمهوری اسلامی و با موضع و صدای واحد بیان شود.
وی ادامه داد: با توجه به پایه‌های اساسی و مستحکم نظام جمهوری اسلامی و نیز مقبولیت انقلاب اسلامی، اغتشاشات اخیر، تاثیری در ستون مستحکم نظام نخواهد داشت ولی موجب ایجاد تشویش و بی‌نظمی در جامعه می‌شود که زیبنده چهره کشور و جامعه نیست.
موسوی با اشاره به این که در برگزاری برنامه‌های دهه فجر باید از همه افکار، عقاید و اندیشه‌ها در برنامه‌ ریزی ها استفاده شود و نتایج آن مبنتی بر همه افکار جامعه باشد، اظهار کرد: باید تمام همت و تلاش مسئولین در راستای افزایش همدلی، اتحاد و وفاق ملی با استفاده از فرصت‌هایی نظیر دهه فجر در جامعه باشد، چراکه افزایش اتحاد و همدلی در جامعه موجب افزایش عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با اشاره به موفقیت‌ها و پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در حوزه های مختلف همچون بخش پزشکی در دوران پس از انقلاب اسلامی، تاکید کرد: ضروری است پیشرفت‌های حوزه پزشکی کشور نیز در کنار سایر دستاوردها توسط رسانه‌های جمعی منعکس شود.
وی با بیان این که پزشکان ایرانی، کارهای بزرگ و خارق‌العاده‌ای را در سطح دنیا انجام می‌دهند، اضافه کرد: بارها مشاهده شده بیمارانی از کشورهای پیشرفته دنیا مثل آلمان، انگلیس و حتی آمریکا با صرف هزینه‌های فراوان جهت درمان بیماری خود به کشور ایران مراجعه کرده اند و درمان خود را به پزشکان و جراحان ایرانی می‌سپارند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =