در این چند روز، متاسفانه شاهد اعتراضات وتظاهراتی در چند شهر ایران بودیم که بدون تردید ناشی از وضعیت نابسامان اقتصادی قشر گسترده جوانان ونیز شرایط سخت اقتصادی است که اغلب خانواده ها به ویژه خانواده ها وزوج های جوان با آن روبرو هستند.

در این راستا بنظرم می آید که به عنوان یک شهروندی که از بروز چنین شرایطی رنج می برم ، درد دلی را با شما عزیزان در میان گذارده ، وشما را با برخی مطالبی که در جریان است ، آگاه سازم.

همه آگاه هستیم که دشمن ، شامل امریکا در درجه نخست ،با تشکیل اتاق فکرهای خود ، سالها است که به روش های گوناگون در مبارزه با ایران ، گام به پیرامون وگاه به درون کشور نهاده وهیچگاه از پای ننشسته است ، گو اینکه تا کنون نمی توانم بگویم که موفق نبوده است ، لیک ، هیچگاه به اهداف خود ، که همانا سرنگونی نظام بوده است ، نرسیده است.

هم اکنون در این شرایط ، امریکا و دولت ها ونظام هایی همچون عربستان ، با سردمداران خام و جوان خود ، و با بهره از سیاستمداران کهنه کار اسرائیلی و وابسته به دستگاه های جاسوسی خود و دیگر مراکز جاسوسی و اتاق فکرهای قدرتمند ، با بهره گیری از شرایط نامساعد اقتصادی کشور ، تصمیم به کشانیدن ملت به خیابان ها را گرفته و بدین ترتیب نظام و تمامی مصالح کشور را به زیر سوال برده ، وبدین ترتیب با خسته کردن ما واحتمالا ایجاد زد وخورد های فیزیکی ، وجز اینها ، کشور را به تباهی وسرنگونی ، بکشانند.

مجددا تاکید می نمایم که این سخنان ، نارسایی های اقتصادی دولت کنونی و خصوصا دولت گذشته را ، نفی نکرده و از بین نمی برد. بیکاری واقتصاد بیمار و گرانی و دهها مشکل اقتصادی که در این کشور قدرتمند از هر جهت ،که باید ملتش در رفاه کامل بسر برند ، حقی است که همه ما ، باید بدان دست یابیم ودر سخنان وتجمعات گوناگون ، رهبر معظم انقلاب ، دولتمردان را بدان گوشزد نموده اند ، وما آن را حق خویش دانسته ومعتقدم این ملت از خود گذشته ، نباید چنین حال وروزی را داشته باشد. اما آنچه که در این شرایط باید ، هوشیارانه عمل نمود این است که بدانیم ، چه رویدادها ونقشه هایی در پیرامون ما نقش بسته است. آیا نشنیدیم که شاه جوان وخام عربستان ، در همین چند روز گذشته عنوان نمود که ما جنگ وداعشیان را به خیابانهای ایران و تهران ، می کشانیم؟؟!!!

هم وطنان و برادران وخواهرانم دشمنان کشورمان ، ایران در درجه اول ،سپس نظام جمهوری اسلامی را هدف تیغ تیز خود قرار داده و بدانید آرزوی تبدیل ایران به سوریه وافغانستان وجز اینها را ، چند سال است در سر پرورانیده ، ودر این روزها ، خواب آن را می بینند. وباید اذعان نمایم که متاسفانه بسیاری از جوانان ناآگاه وبا دشمنان داخلی آگاه ، در هم آمیخته وبر طبل خواسته های ابر قدرتان می کوبند ، غافل از اینکه چه خواب وحشتناکی را برای کشور آراممان ، در نظر گرفته اند. گواه بر سخنم این است که ملاحظه می نمایید ، در این چند روز ، چگونه مسیر شعارهای اقتصادی وبرحق را تغییر داده وتمامی آنها را به شعارهای شکننده نظام وایران ، تغییر دادند. عزیزان باید هوشیارانه عمل نمود ودقت کنیم که شعارهای برحق که حق یک ملت است وباید دولت ونظام در رفع آنها به خود آید ، را با به نتیجه رسانیدن اهداف دشمنان ، تغییر ندهیم !!!

عزیزانم باید هوشیارانه عمل کرد واین حقً مشروع را به فتنه تبدیل ننمود که بدون تردید در این هنگام است که ما بر طبل دشمن کوبیده وناخواسته ، مجری اهداف این خائنان شده ایم ، وشعار خواسته اقتصادی وبهبود وضعمان ، که حقًی است که در تمام کشورهای پیشرفته جهان ، روزانه رخ داده ، ووزیر وجز اینها موظفند که به خواسته های ملت ویا اصناف ، رسیدگی کرده لیک هیچگاه ، خود با دست خویش ، کشورشان را به نابودی نمی کشانند !!

آیا شعار : هم اسلام ، هم قرآن ، فدای کشور ایران ،می تواند از زبان یک ایرانی مسلمان معتقد ، خارج شود !!؟؟؟ خدا شاهد است که چنین نیست واین عزیزان ، خود نمی دانند که این شعارها ،ماهها پیش در اتاق فکرهای دشمن ، آماده وپرداخته شده است. البته تردید ندارم که و ( للبیت ربً ) این کشور امام زمان ع ، خود مورد حمایت بوده ودرایت رهبری ، همواره در طول این سالیان دراز ، با استمداد از ولی نعمت این سرزمین ، حضرت امام رضا ع واجداد طاهرینش ، همواره مصون ومورد حمایت قرار داشته واین فراز را نیز با سلامتی کشور ونظام ، گذرانیده وملت ،با درایت و جدًیت دولت ،به خواسته خود خواهند رسید به امید سربلندی بیشتر ایران به امید رفاه وآسایش بیشتر این ملت دوست داشتنی

نهم دی ماه ۱۳۹۶ تهران دکتر هادی انصاری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =